    From: "Jogin" <n...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: KOMORNIK
    Date: Sat, 20 Mar 2004 15:34:11 +0100

    > Primo: nie wiedzieli, że nie pracujesz, tylko nie wiedzieli, czy
    pracujesz.

    > Secundo: nawet jeśli by nie wiedzieli, to co z tego? Umowę podpisujesz -
    > i należy się z niej wywiązać. Jak nie pracujesz to myślisz, że wszystko
    > należy ci się za darmo? DO ROBOTY SIĘ WEŹ, a nie gadaj ciągle przez
    > komórkę!

    Dziekuje za ten marny wywod.
    Moja sprawa jest stara, moze nie czytales uwaznie mojego posta.
    Wiec Twoje wywody dotyczace pracy sa tu nie na miejscu.
    Skad wiesz czym sie teraz zajmuje?
    A jesli nawet rozmawiam duzo przez komorke to jest to mija prywatna sprawa.

    Smieszny jestes, do roboty moze Ty chodzisz zakladajac kalosze co rano.
    Ja jestem stworzony do wyzszych aspiracji, po prostu pracuje tworczo, a nie
    tyram w robocie.
    Pozdrawiam
    Jogin