  • 1. Data: 2006-09-03 20:29:12
    Temat: KC
    Od: "Mateusz" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Wkrótce zostanę ojcem, jednak matka dziecka nie jest moją żoną. Chciałbym
    zapytać jak to jest po urodzeniu z nazwiskiem. Np w sytuacji gdy ja uznam
    dziecko, a ona nie będzie chciała dać mu mojego nazwiska tylko swoje, a po
    pewnym czasie sie np pobierzemy i zmienimy dziecku nazwisko na moje to czy
    się za to coś płaci?

    Thx

  • 2. Data: 2006-09-09 21:41:09
    Temat: Re: KC
    Od: "PR" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    po
    > pewnym czasie sie np pobierzemy i zmienimy dziecku nazwisko na moje to czy

    łe. nie wiem. może ktoś inny wie, ale ja nie ;-)