  • 1. Data: 2003-04-05 22:08:33
    Temat: K.p.k. - zmiany.
    Od: "AW" <w...@w...pl>

    Witam,

    mam prośbę, czy Ktoś z Grupy zna może jakis namiar na artykuł na temat zmian
    w k.p.k. dokonanych nowelizacja z dnia 10 stycznia 2003 r.???
    Byłabym wdzięczna. :)

    pozdrawiam. Anna.

  • 2. Data: 2003-04-06 14:18:34
    Temat: Re: K.p.k. - zmiany.
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    AW wrote:

    >mam prośbę, czy Ktoś z Grupy zna może jakis namiar na artykuł na temat zmian
    >w k.p.k. dokonanych nowelizacja z dnia 10 stycznia 2003 r.???

    W opisie ujednoliconego tekstu w 'rzeczpospolitej' wymienione sa zmiany:
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/Kpk/Kpk_spis.
    html
    pełny tekst ustawy (zaczyna sie na dole strony):
    http://www.infor.pl/dzienniki_ustaw/dzienniki_ustaw/
    2003/Dz_U_17_2003/5.htm

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-04-06 15:52:12
    Od: "AW" <w...@w...pl>

    Dzieki Kasiu,
    a jakies syntetyczne zestawienie Ktos gdzies znalazł? Chodzi mi mniej wiecej
    o nowele "w pigułce".
    pozdrawiam. Anna.