  • 1. Data: 2003-04-05 21:41:13
    Temat: Jak sprawdzic czy ta firma dor. finansowego to nie lipa?
    Od: "walkiria" <w...@b...pl>

    Witam !!!

    Mam pytanko odnosnie firmy specjalizujacej sie w doradztwie finansowym.
    Oferuje ona prace osobom, (studentom z reguly), ktore zwerbuja potencjalnych
    klientow. Szef owej firmy (skadinad niesamowicie charyzmatyczna i
    blyskotliwa osoba), przedstawia wizje niebotycznych zarobkow dla
    najoperatywniejszych.
    Pytanie jest nastepujace:
    - czy na tzw. Zachodzie doradztwo finansowe rozniez zalatuje nieco
    akwizycja???
    Podobno ten rynek w Polsce dopiero sie rozwija, a np. w Niemczech
    funkcjonuje w wyzej opisany sposob.
    Czy ktos ma pojecie na czym to polega? Czy ewentualni kliencji przeze
    mnie zwerbowani nie beda nabici w butelke??
    Z gory dziekuje za odpowiedz ;)

    Walkiria

  • 2. Data: 2003-04-06 10:33:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    walkiria wrote:

    A czy ta firma nie ma siedziby na Mazowieckiej w Warszawie??? ;)

  • 3. Data: 2003-04-06 13:33:13
    Od: "walkiria" <w...@b...pl>

    Ma siedzibe w Poznaniu na Starym Rynku, ale z tego co wiem oddzial w W-wie
    tez bedzie.