  • 81. Data: 2021-11-05 11:18:40
    Temat: Re: Czy Marsz Niepodległości 2021 będzie nielegalny (przestępstwo/wykroczenie) czy niezarejestrowany?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.11.2021 o 11:08, J.F. pisze:

    > Jest to moze strategia, pozwolic sie demonstrantom pobic, sfilmowac,
    > aresztowac, postawic zarzuty :-)

    Inaczej - skoro policja nie zamierza się przeciwstawić demonstracji jako
    takiej, to IMHO rzeczywiście nie powinni nic robić dopóki nie będzie
    wyraźnych powodów. Ustawa jest dziurawa, więc mają prawo iść, policja
    jest tu tylko od tego, żeby było bezpiecznie. Dopóki nie kozaczą to IMHO
    prawo jest po stronie demonstrantów. Znaczy pomijając ten drobny aspekt,
    że teoretycznie powinni umożliwić tą legalną. IMHO jak laski
    rzeczywiście przyjdą, to powinni dopilnować, żeby sobie przeszły a
    dopiero później puścic ten narodowy - i wilk syty i owca cała, bo
    przecież nie uniemożliwiają narodowacom zgromadzenia, a jedynie
    grzecznie proszą o poczekanie godzinke, bo teraz to tu inni legalnie idą.

    > Tylko, ze jak lamparcice zostana pobite, to znow bedą mowić, ze policja
    > nic nie zrobiła, i nie zapewniła bezpieczenstwa legalnemu zgromadzeniu :-)

    I w sumie słusznie będą mówić. Od tego jest policja, żeby naziołki
    nikogo nie biły.

    > Jest jeszcze wersja, ze młodzi łysi wyczuja prowokacje i omina kobietki
    > szerokim łukiem, i skonczy sie bez incydentow,
    > co by bylo w sumie najlepszym zakonczeniem :-)

    Inną trasą to nie bardzo bo to swego rodzaju kapitulacja - niech laski
    idą 100 metrów przed nimi. Jakbym był pierdem to właśnie ta bym zrobił -
    babki strolowały jego, a on potem je pokazując dysproporcję zgromadzeń.

    --
    Shrek

  • 82. Data: 2021-11-05 12:34:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

> [...]
    >legalnie idą.

    >I w sumie słusznie będą mówić. Od tego jest policja, żeby naziołki

    Wiec trzeba uwazac, zeby na filmie bylo widac, ze patrole przyjezdzaja
    w miare szybko - np w 5 minut od zgloszenia telefonicznego :-)

> [...]
    >laski idą 100 metrów przed nimi. Jakbym był pierdem to właśnie ta bym
    >zrobił - babki strolowały jego, a on potem je pokazując dysproporcję

    Mialem na mysli nawet 10m - wystarczająco, aby rekoczynow nie bylo,
    a w razie potrzeby to race przelecą :-)

    Tylko ... czy babki tez chcą maszerować, czy to ma byc stacjonarna
    demonstracja ?

    J.

  • 83. Data: 2021-11-05 12:38:30
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 4 Nov 2021 19:49:38 +0100, _Master_ napisał(a):

    > Jest tyle wolnych dni w listopadzie.

    No właśnie. Macie jakąś ruję akurat 11, że kiedy indziej nie da się obcować
    bliżej z chłopakami od Bąkiewicza?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 84. Data: 2021-11-05 13:04:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.11.2021 o 12:34, J.F. pisze:

    > Wiec trzeba uwazac, zeby na filmie bylo widac, ze patrole przyjezdzaja w
    > miare szybko - np w 5 minut od zgloszenia telefonicznego :-)

    Co roku stoją w bramie obok empiku i prowokujo;)

    > Tylko ... czy babki tez chcą maszerować, czy to ma byc stacjonarna
    > demonstracja ?

    Z tego co kojarzę, co cały myk się zasadzał na tym że chcą właśnie
    tradycyjną trasą mn.

    --
    Shrek

  • 85. Data: 2021-11-05 13:09:52
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Co roku stoją w bramie obok empiku i prowokujo;)

    > Z tego co kojarzę, co cały myk się zasadzał na tym że chcą właśnie
    > tradycyjną trasą mn.

    Oczywiście zbieżność daty i trasy jest całkowicie przypadkowa i nie może
    być odbierana jako celowa *oczywista* prowokacja?

    --
    A. Filip

  • 86. Data: 2021-11-05 13:28:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 05 Nov 2021 13:09:52 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > zbieżność daty i trasy jest całkowicie przypadkowa i nie może
    > być odbierana jako celowa *oczywista* prowokacja

    Niedawno Bąkiewicz i jego żule stali ze sprzętem nagłaśniającym - na który
    nie mieli pozwolenia - akurat na Placu Zamkowym w Warszawie, kiedy trwała
    demonstracja za obecnością Polski w Unii Europejskiej.
    Wtedy się nie mazgaiłeś, że taka zbieżność "nie może być odbierana jako

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 87. Data: 2021-11-05 13:33:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.11.2021 o 13:09, A. Filip pisze:

    > Oczywiście zbieżność daty i trasy jest całkowicie przypadkowa i nie może
    > być odbierana jako celowa *oczywista* prowokacja?

    Nie jest przypadkowa. I raczej traktowałbym to w kategorii trolingu niż
    prowokacji. Prowokacja to by była jakby napadły na tych biednych
    chłopców w za ciasnych slipkach i ich zmolestowały.

    Co wy kurwa z tymi prowokacjami - bo już było że chłopaków kostka
    brukowa prowokuje?

    --
    Shrek

  • 88. Data: 2021-11-05 13:44:45
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > demonstracja za obecnością Polski w Unii Europejskiej.
    > Wtedy się nie mazgaiłeś, że taka zbieżność "nie może być odbierana jako

    A oni rżnęli głupa czy grali w otwarte karty?

    Z prawa do zgromadzeń trudno wykluczyć prawo do kontr-zgromadzeń.
    Mi chodzi "tylko" o wciskanie ciemnoty jaki jest prawdziwy cel,
    mało wiarygodnej ciemnoty. Chcą blokować Drugi Spontaniczny Marsz
    Niepodległości 2021? To niech to wystękają wprost zamiast kryć się z
    tym po krzakach.

    --
    A. Filip

  • 89. Data: 2021-11-05 13:57:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 05 Nov 2021 13:44:45 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Mi chodzi "tylko" o wciskanie ciemnoty jaki jest prawdziwy cel,

    Powiedz lamparcicom, żeby przyszły z rodzicami albo wpisz im uwagi do
    dzienniczka.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 90. Data: 2021-11-05 16:43:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-04-listopada-2021 o 21:33, Shrek pisze:
    > No ale w myśl prawa narodowcy nie zbierają się cyklicznie

    Duch prawa mówi że gdyby nie było pandemii to by się zebrali i byłoby
    cyklicznie.

    Duch prawa mówi że minister zdrowia nie będzie wisiał choć literalnie
    doprowadził do nadmiarowych zgonów przez EPIDEMIĘ STRACHU.

    Chcesz więcej przykładów? Nie uczyli na tajnych zjazdach KASTY? ;-)