  • 31. Data: 2020-01-21 17:37:47
    Temat: Re: Juszczyszyn jedzie do Sejmu obejrzec listy POparcia do KRS ;)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.01.2020 o 12:06, J.F. pisze:

    > Taa ... zakladajac, ze sprawa sie kiedys wyjasni, i ze to sedziemu
    > Nawackiemu brakuje podpisow, to co z nim zrobic - przed Izbe
    > Dyscyplinarna i usunac z zawodu ? :-)

    To się należy za samo wykorzystywanie swojej pozycji w celu zbadania
    sprawy, która bezpośrenio go dotyczy. To tak jakby ktoś wierzył w
    niezależność sądów pod rządami prezesów z nadania zerowego. Bardziej na
    bezczela nie można było pokazać, że ma się niezależność i przyzwoitość w d4.

    Więc nie ma znaczenia co zrobi - nic mu nie grozi. Gdyby groziło to już
    by go to spotkało. On to robi bo wie, że jest bezkarny.

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2020-01-22 16:53:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]

    >Więc nie ma znaczenia co zrobi - nic mu nie grozi. Gdyby groziło to
    >już by go to spotkało. On to robi bo wie, że jest bezkarny.

    Jest ciag dalszy.

    Wczoraj ktos zglosil podejrzenie popelnienia przestepstwa przez niego
    ... no ale masz racje - ziobrokurator jakis bedzie badal, to nic nie
    stwierdzi :-)

    A dzis

    https://www.rmf24.pl/fakty/news-prezes-tk-zawiesza-p
    osiedzenie-trzech-izb-sadu-najwyzszego,nId,4283321

    "W związku ze wszczęciem przez Trybunał Konstytucyjny postępowania z
    wniosku marszałek Sejmu, czwartkowe posiedzenie trzech Izb SN zostaje
    zawieszone - oświadczyła prezes Trybunału Julia Przyłębska.

    W odczytanym w środę przez rzeczniczkę TK Aleksandrę Wójcik
    oświadczeniu prezes Trybunału poinformowała, że do TK wpłynął wniosek
    marszałek Sejmu o rozstrzygniecie dwóch sporów kompetencyjnych między:
    Sejmem a SN oraz prezydentem a SN.

    W oświadczeniu Przyłębska zauważyła, że zgodnie z ustawą wszczęcie
    postępowania przed TK powoduje zawieszenie postępowań przed organami,
    które prowadzą spór kompetencyjny.

    W tym stanie rzeczy postępowanie przed SN (...) z wniosku I prezesa SN
    rozpoznawanego przez trzy izby SN ulega zawieszeniu - wskazała
    Przyłębska.

    W oświadczeniu zaznaczono też, że pisma procesowe w tej sprawie
    zostały w środę doręczone wszystkim uczestnikom postępowania, w tym I
    prezesa SN Małgorzacie Gersdorf."

    I co teraz - SN stwierdzi, ze nie po to jest niezawisly, zeby inny
    organ go zawieszal ? :-)

    J.

  • 33. Data: 2020-01-22 17:40:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2020 o 16:53, J.F. pisze:

> [...]
    > Małgorzacie Gersdorf."
    >
    > I co teraz - SN stwierdzi, ze nie po to jest niezawisly, zeby inny organ

    Bez znaczenia. Pisiory mają w d4 prawo. Co najwyżej poczekają aż się
    kadencja skończy nie drukując wyroków.

    --
    Shrek

  • 34. Data: 2020-01-24 14:19:59
    Od: m...@g...com

    Bez znaczenia. Pisiory mają w d4 prawo.
    ---
    Niesprawiedliwe "prawo" nie obowiazuje
    nikogo w sumieniu. Na razie sie obchodzom
    z wami grzecznie, ale to sie moze sKOnczyc.
    Narod patrzy i widzi kto jest z nim
    a kto przeciwKO niemu. Dobrze widzi.
    KIEDY TO DO WAS LOBUZY DOTRZE? ;P
    Narod to nie WY, NAROD TO NAROD
    a nie jaks wygenerowana przez
    rusko-niemiecKOm agenture Kasta. :P

  • 35. Data: 2020-01-24 20:44:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pewnie z nominacji Bolka ;-)

    -----

  • 36. Data: 2020-01-24 21:55:28
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.01.2020 o 14:19, m...@g...com pisze:
> [...]
    > Niesprawiedliwe "prawo" nie obowiazuje
    > nikogo w sumieniu. Na razie sie obchodzom
    > z wami grzecznie, ale to sie moze sKOnczyc.

    ja już w PRL przekonałem się że Polacy to bardzo mądry naród, nawet
    jeśli jeszcze nie rozliczyli nadzwyczajnej kasty rodem z PRL to na pewno
    ją rozliczą, z opłakanym skutkiem dla tej nadzwyczajnej kasty i
    czołowych jej agenciaków z panią G. na czele:)

    btw taki Jaruzel uniknął odpowiedzialności za stan wojenny w 1981 i
    masakrę w grudniu 1970, Kiszczak usłyszał śmieszny wyrok, właśnie dzięki
    nierozliczeniu nadzwyczajnej kasty:)

  • 37. Data: 2020-01-25 00:10:57
    Od: m...@g...com

    Narod jak widac Powszechnie PO KOmentazach zezwala wladzy
    wyKOnawczej na rozwiazanie tego wezla gordyjskiego metoda
    Aleksandra Wiekliego..."Ucionc!" ;P

  • 38. Data: 2020-01-25 10:49:00
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 25.01.2020 o 00:10, m...@g...com pisze:
    > Narod jak widac Powszechnie PO KOmentazach zezwala wladzy
    > wyKOnawczej na rozwiazanie tego wezla gordyjskiego metoda
    > Aleksandra Wiekliego..."Ucionc!" ;P

    no wiesz w necie na popularnych portalach działają całe brygady
    trolli:)))))))))

  • 39. Data: 2020-01-25 12:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m...@g...com ...

> [...]
    > Niesprawiedliwe "prawo" nie obowiazuje
    > nikogo w sumieniu. Na razie sie obchodzom
    > z wami grzecznie, ale to sie moze sKOnczyc.

    Z którego punktu widzenia piszesz? Bo zdaje sie ze wiekszosc tekstów
    jakie tu sie pojawiły w ciagu ostatnich kilku dni moznaby bez wiekszego
    kłopotu włozyc w usta zarówno jednych jak i drugich.

    Nie lepiej podazac za maksyma: po czynach ich poznacie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 40. Data: 2020-01-25 13:01:43
    Od: m...@g...com

> [...]
    > Aleksandra Wiekliego..."Ucionc!" ;P

    no wiesz w necie na popularnych portalach działają całe brygady
    I te trolle wbrew sobie-i-platniKOm robiom dla nas dobrom robote!
    Jak Kidawa z tekstem "Bo on torobi dla POlski"... ;P
    "Glos Naroda" za wyjsciem z UE w momencie kiedy trzeba bedzie siem
    POstawic jewropce -bezcenne... ;P