    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rabin gwalcil wlasna córkę
    Date: Sat, 08 Dec 2018 19:52:47 +0100 (CET)

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Owszem, tak było. A kto nie rozumie dlaczego, to buc nie zasługujący na
    > rozmowę.

    No to do kurwy nędzy miej jaja to powiedzieć/wyjaśnić publicznie a nie
    sugeruj+ że to coś co wszyscy wiedzą ale nikt nie chce powiedzieć
    *publicznie*. Tak się skutecznie tworzy antysemityzm.
    Taki był twój zamiar?

    Ja nie mam żadnego interesu usprawiedliwiać Polańskiego.
    Ty nie masz żadnego interesu usprawiedliwiać "byle księdza".
    Ja mam "nieduży", zasadniczo tylko po linii takie same standardy
    dla wszystkich. Nie tak powinno działać prawo świeckie?

    --
    A. Filip