  • 1. Data: 2006-06-04 21:08:24
    Temat: Jeszcze raz wsześniejsza emerytura !!!!!
    Od: "markus74" <m...@i...pl>

    Witam !!!

    Wiem , że wątek wcześniejszej emerytury już się pojawił,
    przeglądałem parę ale chciałbym mieć pewność , że wszystko
    sprawdziłem. Mój ojciec kończy 55 lat i gdzieś dowiedział się ,
    że mógłby przejść na wcześniejszą emeryturę ponieważ ma
    przepracowane ponad 15 lat w szkodliwych warunkach. Niestety na
    stronach ZUS i innych nie znalazłem informacji o szkodliwości pracy ,
    natomiast jest tam informacja o wieku mężczyzny 60 lat. Proszę o
    udzielenie informacji , czy w ogóle może on starać się o taką
    emeryturę , czy musi czekać .

    Pozdrawiam Marcin

  • 2. Data: 2006-06-04 21:46:51
    Temat: Re: Jeszcze raz wsześniejsza emerytura !!!!!
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    markus74 napisał(a):
> [...]
    > natomiast jest tam informacja o wieku mężczyzny 60 lat. Proszę o
    > udzielenie informacji , czy w ogóle może on starać się o taką

    W wieku 55 lat to chyba tylko kobiety mogą iść na wcześniejszą emeryturę.

    --
    Kaja

  • 3. Data: 2006-06-05 00:32:01
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    http://www.zus.pl/niusy/k0009213.htm

  • 4. Data: 2006-06-05 20:07:22
    Od: "markus74" <m...@i...pl>

    wektor napisał(a):
    > http://www.zus.pl/niusy/k0009213.htm

    Czytałem to w ZUS-ie i tam pisze wiek mężczyzny 60 lat , tylko tak
    jak pisałem wcześniej, ojciec od kogoś otrzymał informację że
    może mieć 55 i czy ktoś może słyszał o takim przypadku. Nie
    pracował on jako górnik , ale w warunkach szkodliwych .