  • 1. Data: 2002-04-16 11:04:21
    Temat: Jeszcze raz Re: Pozew przeciwko sp. z.o.o.
    Od: <e...@w...pl>

    Do Warszawiakow!!!
    Dreczy mnie jeszcze jedna sprawa czy dla ul. Konstruktorskiej w Warszawie
    wlasciwy bedzie gad gopodarczy na Swietokrzyskiej???
    Slyszalem opinie ze w Warszawie jest tylko jeden.
    Watpliwosci mam tez w jakim okregu cywilnym znajduje sie wydzial cywilny
    dla ul. Insurekcji

    Prosze o pomoc

    Piotr

  • 2. Data: 2002-04-16 13:56:21
    Temat: Re: Jeszcze raz Re: Pozew przeciwko sp. z.o.o.
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Tue, 16 Apr 2002 e...@w...pl wrote:

    > Dreczy mnie jeszcze jedna sprawa czy dla ul. Konstruktorskiej w Warszawie
    > wlasciwy bedzie gad gopodarczy na Swietokrzyskiej???
    > Slyszalem opinie ze w Warszawie jest tylko jeden.

    Przecież nawet jeśli złożysz pozew w sądzie niewłaściwym, przekaże on
    sprawę sądowi właściwemu - art. 200 KPC.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)