  • 1. Data: 2002-04-16 10:50:20
    Temat: Rachunki
    Od: "Conrad M." <d...@p...com>

    Ile powinno się trzymać rachunki za telefon,gaz itp.

  • 2. Data: 2002-04-16 10:56:52
    Temat: Re: Rachunki
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Conrad M." <d...@p...com> napisał w wiadomości
    > Ile powinno się trzymać rachunki za telefon,gaz itp.

    Jak długo powinno się przechowywać chleb?

    MSPANC, myślałem, że nie ma głupich pytań, ale taraz sam się zastanawiam :\

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-04-16 11:06:46
    Od: "Conrad M." <d...@p...com>

    I co w tym głupiego ??????????????????????????????
    Mojemu kumplowi Plus GSM przysłał upomnienie by zapłacił rachunek z przed
    czterech miesiecy choc miał zapłacony.Wiec interesuje mnie ile trzeba to
    trymac jako dowody.

  • 4. Data: 2002-04-16 11:21:44
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

> [...]
    > czterech miesiecy choc miał zapłacony.Wiec interesuje mnie ile trzeba to

    Zdefiniuj słowo "trzeba". Przysłać ktoś sobie może i za 10 lat i co z tego?
    Może też przysłać jutro, ale czy to znaczy, że nie mogę wyrzucić faktury
    dzisiaj?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2002-04-16 11:38:59
    Od: "Sotb" <k...@z...pl>

> [...]
    tego?
    > Może też przysłać jutro, ale czy to znaczy, że nie mogę wyrzucić faktury

    A jak udowodnisz, że zapłaciłeś.

    Sotb

  • 6. Data: 2002-04-16 12:27:40
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Sotb" <k...@z...pl> napisał w wiadomości
    > A jak udowodnisz, że zapłaciłeś.

    Faktura/rachunek nie jest dowodem zapłaty.
    KP, potwierdzenie przelewu, wyciąg z karty, RB. A czy w ogóle muszę
    udowadniać?
    Znaczeni też ma, co znaczy "trzeba", czy chodzi Ci o firmę (jaka
    księgowość), czy osobę fizyczną nie prowadzącą działalności.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 7. Data: 2002-04-16 12:53:36
    Od: "Filip Piotrowski" <f...@p...onet.pl>

    > Ile powinno się trzymać rachunki za telefon,gaz itp.

    Platnosci okresowe przedawniaja sie po trzech latach.

  • 8. Data: 2002-04-16 13:03:25
    Od: "Conrad M." <d...@p...com>

    > Platnosci okresowe przedawniaja sie po trzech latach.

    I o to mi wlasnie chodziło.
    Dzieki Filip

  • 9. Data: 2002-04-16 13:55:01
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Tue, 16 Apr 2002, Conrad M. wrote:

> [...]
    > czterech miesiecy choc miał zapłacony.Wiec interesuje mnie ile trzeba to

    W tym przypadku tyle ile wynosi przedawnienie świadczeń okresowych - 3
    lata.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 10. Data: 2002-04-16 14:06:12
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > W tym przypadku tyle ile wynosi przedawnienie świadczeń okresowych - 3
    > lata.

    Chyba, że qmpel podpada pod UOR lub jest podatnikiem VAT - wtedy 5 lat.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775