  • 1. Data: 2002-04-16 09:45:04
    Temat: Zasiedzenie ????
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam takie pytanie, prosze o odpowiedz, bowiem jest to dla mnie obecnie sprawa
    bardzo ważna...

    Posiadam działkę z jednorodzinnym domem mieszkalnym. Od 7 lat mieszkają w nim
    moj syn i córka wraz z rodzinami (każda zajmuje jedno piętro). Początkowo za
    darmo, ostatnimi czasy zacząłem od nich pobierać symboliczny czynsz - jednak
    opiera sie to jedynie na umowie słownej.

    Mam pytanie - jak wygląda w tym przypadku sprawa zasiedzenia? Pomimo, iż to
    moja własna rodzina, wolę być ostrożny, bo wiadomo, jak to w życiu bywa...

    Proszę o informację - po ilu latach zamieszkania następuje zasiedzenie, oraz co
    zrobić (umowy ect.?), aby temu zapobiec, jednocześnie dalej pozwoliwszy
    mieszkać tam moim dzieciom.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-04-18 15:51:33
    Temat: Re: Zasiedzenie ????
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On 16 Apr 2002 b...@p...onet.pl wrote:

    > Mam pytanie - jak wygląda w tym przypadku sprawa zasiedzenia? Pomimo, iż to
    > moja własna rodzina, wolę być ostrożny, bo wiadomo, jak to w życiu bywa...

    Już ci odpowiadano że nie jest to możliwe jeśli syn z córką nie są
    posiadaczami nieruchomości.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)