  • 1. Data: 2003-12-22 10:31:24
    Temat: Jedno słowo w umowie..
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Cześć - mam pytanie o to, w jaki sposób może wpływać (jak należy je
    interpretować) pewno słowo w zdani:

    "Etapy oznaczone jako B winny zostać zakończone wdrożeniem"

    czy może słowo "winny" nie daje dostawcy zbyt dużego pola manewru - tzn że
    etapy mogą a nie muszą zakończyć się wdrożeniem?

    Czy nie jest lepiej z mojej strony użyć słowa "muszą"?

    Pozdr
    Cat

  • 2. Data: 2003-12-22 14:00:35
    Temat: Re: Jedno słowo w umowie..
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    Ja bym słowo "winny" zostawił, tylko dookreślił, że w wypadku braku
    wdrożenia etap nie uważa się za zakończony. I sprawa będzie jasna.

  • 3. Data: 2003-12-22 14:42:52
    Od: "Brodek" <B...@O...pl>

> [...]
    > czy może słowo "winny" nie daje dostawcy zbyt dużego pola manewru - tzn że
    > etapy mogą a nie muszą zakończyć się wdrożeniem?

    Daje takie pole manewru.
    Czy jest ono zbyt duże to już kwestia ocenna..

    Pzdr
    Brodek

  • 4. Data: 2003-12-23 06:54:23
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    "Brodek" <B...@O...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Daje takie pole manewru.
    > Czy jest ono zbyt duże to już kwestia ocenna..

    Dzieki za odpowiedzi,
    pozdrowienia
    Cat

  • 5. Data: 2003-12-23 08:52:26
    Od: "S.Koper" <s...@p...onet.pl>

    > Daje takie pole manewru.
    > Czy jest ono zbyt duze to juz kwestia ocenna..

    Jak dla mnie oczywistym jest, ze powinien = musi. Tak jest zawsze, kiedy czytamy
    ustawy, nie widze powodu, zeby inaczej to interpretowac w przypadku interpretacji
    umow.
    Pozdr.