  • 1. Data: 2003-12-22 10:37:43
    Temat: ulga remontowa
    Od: "Beata" <s...@p...onet.pl>

    Witam!

    Jesli to pytanie na inna grupe to z gory przepraszam i prosze o podanie
    odpowiedniej grupy.
    Chodzi o mozliwosc korzystania z ulgi remontowej. I mam tu dwa pytanie.
    1. Czy nie bedc wlascicielem mieszkania a bedac w nim zameldowanym na stale
    mam mozliwosc z korzystania z owej ulgi ( na to mieszkanie )? Kiedys cos mi
    sie o uszy obilo, ze jest to mozliwe, jesli jest podpisana umowa miedzy
    wlascicielem mieszkania a osoba chcaca skorzystac z ulgi. Umowa odnajmu,
    najmu, wynajmu....Czy to wogole jest mozliwe?
    2. Czy mozna w jednym roku skorzystac z ulgi remontowej na dwa mieszkania?
    Jednao sie remontuje aktualnie a drugie wlasnie sie kupilo. Wl obu mieszkan
    jest jedna osoba - ta ktora chce skorzystac z ulgi. Czy ma taka mozliwosc?

    pozdrawiam i bardzo dziekuje za pomoc
    Beata

  • 2. Data: 2003-12-22 19:03:06
    Temat: Re: ulga remontowa
    Od: Kasia <k...@w...pl>

> [...]
    > jest jedna osoba - ta ktora chce skorzystac z ulgi. Czy ma taka mozliwosc?
    Witaj
    ad1. musisz mieć tytuł prawny do lokalu (nie wystarczy zameldowanie) - moze to byc
    umowa najmu , nieodpłatnego korzystania z lokalu itp.
    ad.2. jeśli spełnisz punkt 1 to w ramach limitu mozesz remontować tyle mieszkań ile
    chcesz.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 3. Data: 2003-12-23 08:43:48
    Od: "Beata" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    moze to byc umowa najmu , nieodpłatnego korzystania z lokalu itp.
    > ad.2. jeśli spełnisz punkt 1 to w ramach limitu mozesz remontować tyle

    Dziekuje serdecznie!

    Beata