  • 11. Data: 2017-12-17 22:45:46
    Temat: Re: Jednak był wyciek- komornik i jego ludzie handlowali danymi
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-17 o 22:44, Liwiusz pisze:

    > I bardzo zmotywuje dłużnika do spłaty reszty.

    To ukradnie gdzieś? Nie sądzę.Sa uczciwi dłużnicy.

    --
    animka

  • 12. Data: 2017-12-18 04:21:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 grudnia 2017 22:15:50 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sun, 17 Dec 2017 01:45:32 -0800 (PST), Kris napisał(a):
    > I co zabierze - stara pralke, lodowke, telewizor ?alkę, nową lodówkę, telewizor

    Może znajdzie nową pralkę, nową lodówkę telewizor oled, samochód, kino domowe
    Wpisz w google "licytacje komornicze"- taka fajna stronka Iobie wyskoczy-popatrzysz
    co wystawiają na licytacje i że nie tylko dla znajomych i nie za 1zł.

    > Jest to moze jakas kara dla dluznika ... ale starczy pewnie na
    > pokrycie kosztow komornika :-)

    Jaka kara?
    Jak łajza alimentów np nie płaci to sprzedać jego pralkę, lodówkę i tv i 5tys dla
    dzieciaka odzyskane.
    Co do "pokrycie kosztów komornika" to doczytaj- gogle działa.

  • 13. Data: 2017-12-18 07:29:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-17 o 22:45, Animka pisze:

    > To ukradnie gdzieś? Nie sądzę.Sa uczciwi dłużnicy.

    Jak dłużnik jest uczciwy (rzeczywiście porównanie godne głupiej Animki),
    to nie zapłaci, przecież komornik nie będzie go przypalał zapalniczką.
    Ale wielu jest kombinatorów, i na takich konsekwentne działania czasem
    działają.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2017-12-18 12:14:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

> [...]

    >tv i 5tys dla dzieciaka odzyskane.
    >Co do "pokrycie kosztów komornika" to doczytaj- gogle działa.

    Raczej wyjdzie 500zl, chyba ze jak mowisz - wszystko nowe.

    A z tych 500 to ile komornik zabierze ?

    J.

  • 15. Data: 2017-12-18 12:22:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-18 o 12:14, J.F. pisze:

    > Raczej wyjdzie 500zl, chyba ze jak mowisz - wszystko nowe.
    >
    > A z tych 500 to ile komornik zabierze ?

    15%.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2017-12-18 13:11:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 grudnia 2017 12:14:35 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Raczej wyjdzie 500zl, chyba ze jak mowisz - wszystko nowe.
    >
    > A z tych 500 to ile komornik zabierze ?

    Telewizor oled pisałem;)
    Tu tv za 3750zł
    http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/4006
    25
    A tu ruchomości za 12tys u jednego dłuznika
    http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/3999
    07

  • 17. Data: 2017-12-18 15:59:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Telewizor oled pisałem;)
    >Tu tv za 3750zł
    >http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/400
    625

    Ale sepil 1000 zl dziecku na alimenty, czy to na poczet milionowego
    dlugu ?

    >A tu ruchomości za 12tys u jednego dłuznika
    >http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/399
    907

    Ciekawe za ile sprzeda.
    Zobaczymy za miesiac czy jeszcze bedzie ?

    Ale mozna tak czlowiekowi łozko i krzeslo zabrac ?
    No chyba ze jedno lozko i jedno krzeslo zostawil :-)

    No ale trzy telewizory, to przesada ...

    P.S. Co za czasy - szafka drozsza niz telewizor :-)

    J.

  • 18. Data: 2017-12-18 17:58:20
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-18 o 07:29, Liwiusz pisze:

> [...]
    > to nie zapłaci, przecież komornik nie będzie go przypalał zapalniczką.
    > Ale wielu jest kombinatorów, i na takich konsekwentne działania czasem

    Na Amberd Gold i Olt Experss wszystkie działania zadziałały? Nie sądzę.

    --
    animka

  • 19. Data: 2017-12-18 18:12:37
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-18 o 13:11, Kris pisze:

    > Telewizor oled pisałem;)
    > Tu tv za 3750zł
    > http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Details/4006
    25

    Ktoś musi być mocno p-nięty*
    Od kiedy telewizor to nieruchomość, a nie wyposażenie?
    A Ty polujesz na okazje, prawda?
    Mnie by cudza własność po prostu parzyla niezalażnie od kogo bym to
    kupiła-od komornika czy pasera.

  • 20. Data: 2017-12-18 18:16:11
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-18 o 15:59, J.F. pisze:
> [...]
    > No chyba ze jedno lozko i jedno krzeslo zostawil :-)
    >
    > No ale trzy telewizory, to przesada ...
    >
    > P.S. Co za czasy - szafka drozsza niz telewizor :-)

    Może jeszcze słoik z ogórkami zabrał tak jak jedna komorniczka połasiła
    się na przetwory (które pewnie później zgniły).

    --
    animka