  • 51. Data: 2009-06-21 08:46:14
    Temat: Re: Jazda po spożyciu.
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > powiedział co wiedział.

    Powiedział co wiedział... poczytaj co to obszar lądowy,

    Inż.prawa

  • 52. Data: 2009-06-21 17:59:52
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 19 czerwiec 2009 19:38
    (autor KRZYZAK
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <4a3bcd02$1@news.home.net.pl>):

    > Moglbys podkreslic, gdzie jest napisane, ze po publicznym?

    W ruchu lądowym! Czy ruchem lądowym jest mój pokój?

    --
    Tristan

  • 53. Data: 2009-06-21 18:03:23
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 19 czerwiec 2009 17:58
    (autor Icek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h1gc9n$qfj$1@node2.news.atman.pl>):

    > Jestem w stanie sie zalozyc, ze przyjada idioci i zaloza ze ja
    > przyjechalem i prowadzilem pod wplywem. Jak to zwykle domniemanie
    > niewinnosci nie zadziala a moje tlumaczenia pewnie nie beda skuteczne ;)

    Znajdę trupa z wystającym nożem z serca. Wezmę wytaplam się krwią i obmacam
    nóż.

    Jestem w stanie sie zalozyc, ze przyjada idioci i zaloza ze ja
    zabiłem. Jak to zwykle domniemanie niewinnosci nie zadziala a moje

  • 54. Data: 2009-06-21 18:03:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > wiadomości news:h1j8sm$cp$2@inews.gazeta.pl...
    > Powiedz szczerze: słyszałeś kiedyś o przypadku postawienia zarzutów za
    > usiłowanie popenienia przestępstwa z art.178a ??

    Tak. Wielokrotnie. W jednym wypadku przykładowo wyciągnąłem faceta
    usiłujacego odjechać zaparkowanym na środku ruchliwej ulicy samochdoem spod
    sklepu monopolowego. Nie pozwoliłem mu włożyć kluczyków do stacyjki, choć
    poczekałem, aż usiądzie za kierownicą, by nie było wątpliwości, że on, a
    nie kolega ma zamiar jechać. Facet właśnie próbował takich sztuk, jak Ty
    piszesz i dowadniał, ze on nie jechał, tylko stał. Dostał 2 lata w
    zawieszeniu na trzy i zakaz prowadzenia pojazdów na rok. A miał coś ponad 2
    promile.

    > Jak chciałbyś udowodnić gościowi to, że chciał jechać a nie słuchać
    > muzyki w aucie albo sprawdzić czy akumulator jest sprawny i da radę
    > zakręcić silnikiem?

    Jesteś w błędzie. Takich spraw jest kilka na rok w skali jednostki Policji
    stopnia powiatowego. Chodzi o to, by ewentualny pościg nie skończył się,
    jak we Wrocławiu ostatniej nocy.

    > Ot, jałowe dyskusje.

    No włąśnie. Też mi sie tak wydaje.

  • 55. Data: 2009-06-21 18:07:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Wyborczej nie czytasz.
    > To zdaje sie we Wrocławiu było.
    > Szczegółów nie pamiętam, ale jakoś tak to poszło, że gościu z dyskoteki
    > wyszedł po coś da samochodu, siadł na chwilę w samochodzie i go niebiescy
    > zwinęli.

    Takich sparw jest sporo. Jeszcze raz podkreśle, ze z punktu widzenia roboty
    policyjnej lepiej nawet zaryzykować uniewinnienie przez sąd, niż prowadzić
    później pościg. Tego, o czym piszesz nie słyszałem akurat, wiec trudno mi
    się odnieść, tym nie mniej w celu właściwej oceny, to by trzeba było po
    prostu przeanalizować sytuację. Relacjom dziennikarskim po prostu nie ufam,
    a artykół mógł być oparty na wyjasnieniach oskarżonego.

  • 56. Data: 2009-06-21 18:13:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > po prostu nie ufam, a artykół mógł być oparty na wyjasnieniach oskarżonego.

    Nie wiem jak bylo naprawddę.
    Ale to wyglądało dokładnie tak jak napisałeś.
    Poczekali aż siądzie za kierownicą.
    I teraz tylko wróżka wie, czy on chciał jechać czy tylko po coś
    przyszedł do samochodu.
    Z tym, że jak pamiętam, to było to jakoś tak, że koledzy czekali na
    niego w dyskotece, nawet jego kurtka tam została, ale sędzia nie dał się
    przekonać.
    Nie pamietam już szczegółów to było ładych parę lat temu.

  • 57. Data: 2009-06-21 18:16:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > przekonać.
    > Nie pamiętam już szczegółów to było ładnych parę lat temu.

    Jeśli faktycznie nie miał zamiaru jechać, to po prostu jest to błąd sądu.
    Najpewniej nie dał wiary świadkom obrony, że niby na niego czekali. No i
    oczekiwanie w dyskotece nie wyklucza tego, ze gość mógł p prostu jechać na
    chwilę "po flaszkę", wiec to generalnie żaden dowód w sprawie.

  • 58. Data: 2009-06-21 18:16:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h1lsug$fps$2@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > artykół
    Czyżby policjant??

    --
    Jotte

  • 59. Data: 2009-06-21 20:28:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > W wiadomości news:h1lsug$fps$2@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    > Czyżby policjant??

    Powinno być artykuł. Tak to jest, jak się nie czyta przed wysłaniem.

  • 60. Data: 2009-06-22 07:22:08
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 19 Jun 2009 14:37:20 +0200, Jotte napisał(a):

    > Jak juz pisałem trzeba mieć ogląd całości okoliczności zdarzenia.
    > Ale może sam w takim razie zdefiniuj i uzasadnij kiedy dochodzi do
    > _kierowania_ pojazdem.

    imvho w momencie wejscia do auta z zamiarem (i kluczykami), ale to
    oczywiscie tylko imvo
    --
    marcin