  • 71. Data: 2009-06-24 07:58:01
    Temat: Re: Jazda po spożyciu.
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Nie

    > Jak nie ma kluczyków i nie spina właśnie kabli, to chyba nikt nie będzie
    mu
    > imputował, ze jechał.

    taaaaa. W mojej ocenie bedzie inaczej ;) Ale zdarzaja sie wyjatki.

    Myslisz, ze policja widzac takiego delikwenta bedzie sprawdzac czy ma
    kluczyki? Laweta, dolek, zarzuty, odebranie prawka, rozprawa. Jak ma dowody
    na to, ze nie prowadzil - uniewinnienie. Jak nie ma a do tego pyskowal do
    policjantow to ma 99,99% wyrok skazujacy.

    Icek

  • 72. Data: 2009-06-24 11:18:20
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > Polecenia to sobie wydawaj swojemu kotu.

    A wystarczyło napisać: przepraszam za wypisywanie głupot .

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 73. Data: 2009-06-25 00:23:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > dowody na to, ze nie prowadzil - uniewinnienie. Jak nie ma a do tego
    > pyskowal do policjantow to ma 99,99% wyrok skazujacy.

    Jest coś takiego, jak protokół zatrzymania rzeczy i kwit depozytowy w
    aresztach. Jak ani tu, ani tu nie ma kluczyków, to średnio inteligentny
    szympans spokojnie wykaże w sądzie, że to było co najwyżej nieudolne
    usiłowanie, bo odjechać przecież nie mógł. tyle, ze najczęściej delikwent
    kluczyki ma, bo jakoś do tego samochodu wejść musi i w tym tkwi problem.

  • 74. Data: 2009-06-25 09:26:28
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > kluczyki ma, bo jakoś do tego samochodu wejść musi i w tym tkwi problem.

    pewnie zgubil podczas zatrzymania, albo tak pijany ze jak wysiadal to wpadly
    do studzienki ;)

    Mialem pare razy stycznosc z organami niesprawiedliwosci i wiem, ze bez
    problemu to jest mozliwe.

    W mojej sprawie jak biegly uwalil mozliwosc przejechania 10 metrow przez 3
    sekundy z predkoscia 50km/h a nawet 80km/h to policjant zaczal, ze mu
    grozilem. Do czasu jak nie wyszlo, ze zeznania policjanta sa trefne bo jest
    idiota nie bylo ani slowa o tym, ze im grozilem, wyzywalem, obrazalem,
    ponizalem i uniemozliwialem odjechan ie z miejsca zdarzenia.

    Policja klamie. To jest standard. Wiec jak nie bedziesz obrzydliwie mily a
    policjant nie bedzie mial dobrego humoru to smialo mozesz uslyszec jakies
    bzdury.

    Icek