  • 41. Data: 2009-06-20 12:38:10
    Temat: Re: Jazda po spożyciu.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    BETON wrote:
    > to po parkingu TESCO mozna jeździć na bani ?
    > szef tesco

    wszędzie można jeżdzić na bani, dopóki cię nie złapią.

  • 42. Data: 2009-06-20 12:40:47
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał w wiadomości

    > Ustawodawca uwaza inaczej.

    Poszukaj w necie. W ruchu lądowym wg.prawa oznacza miejsce gdzie ten ruch
    się odbywa. A więc nie na podwórzu, na polu itp.
    Bez tej wiedzy peplacie i peplacie bez sensu.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 43. Data: 2009-06-20 12:41:52
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > pomyłką to akurat jestes ty na tej grupie. I to od samego początku

    Mam wrażenie,ze gadasz sam ze sobą. Nic do tematu nie wniosłeś.

  • 44. Data: 2009-06-20 12:44:43
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > Usiłowanie jest karane tak, jak przestępstwo / wykroczenie dokonane,

    Zapomniałeś dodac: jeśli ustawa tak stanowi. W przypadku art.178a tak nie
    jest.
    Znów pisałeś bez zastanowienia.
    Nie musisz zajmować głosu w każdym wątku. A może już musisz?

  • 45. Data: 2009-06-20 12:52:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Nostradamus wrote:

    > Mam wrażenie,ze gadasz sam ze sobą. Nic do tematu nie wniosłeś.

    widze, ze nareszcie zalazles swoje miejsce na grupie.
    Mądrali pouczającego innych.

  • 46. Data: 2009-06-20 15:49:26
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > pomyłką to akurat jestes ty na tej grupie. I to od samego początku

    Aleś Ty ciemny... naczytałeś się pierdołowatych przepisów które kłamią i
    mnie, starego wyjadacza chcesz uczyć?

    Inż.prawa

  • 47. Data: 2009-06-20 18:03:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > wiadomości news:h1h6r4$d8k$2@inews.gazeta.pl...
    > Zapomniałeś dodac: jeśli ustawa tak stanowi. W przypadku art.178a tak nie
    > jest.
    > Znów pisałeś bez zastanowienia.

    A art. 13 i 14 kk już czytałeś? To o czym piszesz dotyczy przygotowaniam, a
    nie usiłowania i znajdziesz to w art. 16 kk.

    > Nie musisz zajmować głosu w każdym wątku. A może już musisz?

    Przganiał kocioł garnkowi :-)

  • 48. Data: 2009-06-21 02:11:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    *piotr'ek* wrote:

    > Aleś Ty ciemny... naczytałeś się pierdołowatych przepisów które kłamią i
    > mnie, starego wyjadacza chcesz uczyć?

    powiedział co wiedział.

  • 49. Data: 2009-06-21 05:28:39
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    > Przganiał kocioł garnkowi :-)

    Powiedz szczerze: słyszałeś kiedyś o przypadku postawienia zarzutów za
    usiłowanie popenienia przestępstwa z art.178a ??
    Jak chciałbyś udowodnić gościowi to, że chciał jechać a nie słuchać muzyki w
    aucie albo sprawdzić czy akumulator jest sprawny i da radę zakręcić
    silnikiem?
    Ot, jałowe dyskusje.

  • 50. Data: 2009-06-21 06:15:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Nostradamus wrote:
> [...]
    > Jak chciałbyś udowodnić gościowi to, że chciał jechać a nie słuchać
    > muzyki w aucie albo sprawdzić czy akumulator jest sprawny i da radę

    Wyborczej nie czytasz.
    To zdaje sie we Wrocławiu było.
    Szczegółów nie pamiętam, ale jakoś tak to poszło, że gościu z dyskoteki
    wyszedł po coś da samochodu, siadł na chwilę w samochodzie i go
    niebiescy zwinęli.