  • 101. Data: 2019-01-14 22:54:19
    Temat: Re: Jazda hulajnogą elektryczną po alkoholu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-01-14, Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    > Lub za światło. To dopiero bluźnierstwo.

    Etam bluźnierstwo. Każdy jeden odbiornik energii elektrycznej w jakimś
    stopniu emituje. I nie ma co się czepiac, że widzialne, bo podczerwienią
    też się w końcu oświetla. Dobra, też już wymiękam.

    --
    Marcin

  • 102. Data: 2019-01-15 13:58:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
    Dnia Mon, 14 Jan 2019 13:28:38 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    >Dobiegły mnie słuchy, że komputery są zasilane prądem zmiennym, a w
    >przypadku naładowanego kota liczyłbym ewentualnie na prąd stały.

    Komputerom akurat to juz zazwyczaj wszystko jedno, bo wszystkie maja
    przetwornice.

    Problem w tym, ze kot wymiekl, i po przylozeniu wtyczki juz nie bylo
    25kV.
    Podlacz wtyczke pod uczciwe 25kV, to zobaczysz czemu napiecie takie
    wazne :-)

    J.

  • 103. Data: 2019-01-15 14:44:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 15 Jan 2019 13:58:47 +0100, J.F. napisał(a):

    > Problem w tym, ze kot wymiekl, i po przylozeniu wtyczki juz nie bylo
    > 25kV.
    > Podlacz wtyczke pod uczciwe 25kV, to zobaczysz czemu napiecie takie
    > wazne :-)

    Trudno polemizować, przy czym to nie ja molestuję czworonogi, ale rada jest
    oczywiście uniwersalna.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 104. Data: 2019-01-16 10:56:51
    Od: n...@o...pl

    w <b...@t...no1>, q...@t...no1
    (Queequeg) napisał(-a):

    > Ile one mają mocy? I ile ważysz?

    Mocy nie wiem, waga 75kg.

  • 105. Data: 2019-01-16 11:33:46
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marcin Debowski <a...@i...zoho.com> wrote:

    > Etam bluźnierstwo. Każdy jeden odbiornik energii elektrycznej w jakimś
    > stopniu emituje. I nie ma co się czepiac, że widzialne, bo podczerwienią
    > też się w końcu oświetla. Dobra, też już wymiękam.

    To ja wolę płacić za elektromagnetyzm. W końcu każdy odbiornik emituje też
    jakieś pole EM.

  • 106. Data: 2019-01-16 11:34:39
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jak nie, jak tak? ;)

    Napięciu nie. Chyba że obwód zamkniesz (dołączysz obciążenie), to wtedy
    tak.

  • 107. Data: 2019-01-16 18:23:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.01.2019 o 11:34, Queequeg pisze:

    > Napięciu nie. Chyba że obwód zamkniesz (dołączysz obciążenie), to wtedy
    > tak.

    Rozmawiamy o podłączebniu kompa przez rezystor czyli z definicji o
    przepływie prądu (nawet na wyłaczonym kompie jakiś tam przepłynie przez
    filtr RC na wejściu). Anyway - naprawdę oftopp;)

    Shrek

  • 108. Data: 2019-01-17 20:33:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-01-10 o 10:59, Queequeg pisze:
    > Hej,
    >
    > Zastanawiam się, jak to jest z jazdą hulajnogą elektryczną (po chodniku)
    > po alkoholu.

    Czy jazda urządzeniem elektrycznym po alkoholu
    nie stwarza zagrożenia pożarowego? :-)

  • 109. Data: 2019-01-18 10:20:20
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 17.01.2019 o 20:33, cef pisze:

    > Czy jazda urządzeniem elektrycznym po alkoholu
    > nie stwarza zagrożenia pożarowego? :-)

    Na ajfonie z górki po śniegu?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 110. Data: 2019-01-18 13:42:18
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Stokrotka <o...@i...pl> wrote:

    > Moja do sklepu i z powrotem nigdy nie padła, ale
    > byłam kiedyś blisko , 600m, hulajnoga czekała na zimnie, pewnie koło 0st C.

    Długo czekała?

    > Dodatkowo ważny jest czas od ostatniego naładowania.
    > Ona leżąc rozładowuje się.

    Pomierzyłem wczoraj. Sterownik wyłączony pobiera 283 uA, ale przetwornica
    dla przedniego światła (chamsko dolutowana osobna płytka z przetwornicą
    buck na układzie XL7015) aż 1.4 mA. Nie wiem, jak im się to udało biorąc
    pod uwagę fakt, że sam XL7015 w trybie shutdown pobiera typowo 85 uA. W
    sumie pobór prądu z akumulatorów na wyłączonej hulajnodze wynosi 1678 uA,
    co daje zużycie 1 Ah pojemności w ciągu 3 tygodni, 3 dni i 20 godzin.