    From: a...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jazda bez bilet - Pozew o zaplate
    Date: 20 Apr 2007 05:09:34 -0700

    Witam,
    Dostalem wlasnie "pozew o zaplate" za jazde bez biletu we wrzesniu
    2006. W lewym gornym rogu jest napisane "sad rejonowy... Wydzial
    Cywilny", w prawym "strona pozwana" i moje imie i naziwsko dalej
    "pozew o zaplate", "uzasadnienie" i "pouczenie". Przyszlo listem
    zwyklym, od firmy CSG. Czy to jest pozew sadowy? Chyba nie?

    W kazdym razie liczylem ze dadza sobie spokoj i sprawa przedawni sie
    po roku, ale zdecydowalem sie zaplacic kare.

    Jesli wplace wysokosc kary (100PLN) + odsetki ustawowe to sprawa
    bedzie zalatwiona? Wydaje mi sie, ze nie maja prawa naliczac
    dodatkowych oplat, szczegolnie ze cala korespondencja przychodzila
    listem zwyklym?

    Dzieki za wszelkie informacje,

    pozdrawiam
    Antonio