  • 1. Data: 2010-10-11 20:19:34
    Temat: Jawność uchwał zarządów spółek akcyjnych
    Od: Sarpedon <k...@g...com>

    Potrzebuję znaleźć treść jednej z uchwał Zarządu Banku Gospodarki
    Żywniościowej (dokładnie uchwały w sprawie udzielania przez BGŻ SA
    kredytów studenckich z dopłatami ze środków Funduszu Pożyczek i
    Kredytów Studenckich), jednak nie mogę nigdzie znaleźć, stąd pytanie:
    czy takie uchwały są jawne i publicznie dostępne (do pobrania z
    Internetu lub pobrania/skserowania w oddziale banku)?

  • 2. Data: 2010-10-11 20:32:41
    Temat: Re: Jawność uchwał zarządów spółek akcyjnych
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Sarpedon napisal:
> [...]
    > czy takie uchwały są jawne i publicznie dostępne (do pobrania z
    > Internetu lub pobrania/skserowania w oddziale banku)?

    Jeżeli BGŻ podpada pod wymóg posiadania strony BIP, to tam szukaj.
    Jeżeli nie ma takiego wymogu, to pofatyguj się do najbliższego oddziału.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek