  • 1. Data: 2010-10-11 11:01:34
    Temat: Brat mieszka w moim mieszkaniu i.... c.d. watku z 27.12.2009
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    Witam,
    prosze o komentarze do sprawy nieplacacego za nic brata.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 2. Data: 2010-10-11 11:09:00
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > prosze o komentarze do sprawy nieplacacego za nic brata.

    aha, on moze to czytac (probowal juz robic awanture, ze calej polsce pisze o
    naszych problemach) wiec jak ktos ma dla mnie rady, ktore powinny trafic
    tylko do mnie to prosze o priv.

    pozdrawiam, wromek

  • 3. Data: 2010-10-11 15:48:45
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    wromek napisal:
    > aha, on moze to czytac (probowal juz robic awanture, ze calej polsce pisze o
    > naszych problemach) wiec jak ktos ma dla mnie rady, ktore powinny trafic
    > tylko do mnie to prosze o priv.

    Ależ dostałeś już wtedy rady. I co? Zastosowałeś się do nich, czy tylko
    łkałeś w rękaw?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2010-10-11 17:15:20
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Ależ dostałeś już wtedy rady. I co? Zastosowałeś się do nich, czy tylko
    > łkałeś w rękaw?

    nie przeczytales ostatnich postow dyskusji?! napisalem, ze sie zastosowalem,
    zalozylem teraz nowy watek, zeby odswiezyc temat i zebrac ponownie pomysly,
    z ktorych wybiore cos dla siebie.

    pozdrawiam, wromek