  • 1. Data: 2010-10-12 05:57:33
    Temat: Jaka kara za szantaż?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    'Ekolodzy' znów atakują jak rekietierzy:

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/mazows
    ze-haracz-za-lotnisko-w-modlinie,1,3731447,region-wi
    adomosc.html

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 2. Data: 2010-10-12 06:53:17
    Temat: Re: Jaka kara za szantaż?
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-10-12 07:57, Jacek_P pisze:
    > 'Ekolodzy' znów atakują jak rekietierzy:
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/mazows
    ze-haracz-za-lotnisko-w-modlinie,1,3731447,region-wi
    adomosc.html

    Ekolog - osoba zajmująca się ekologią, czyli nauką o ochronie
    środowiska. Myślę, że niewiele w tej organizacji jest osób, które można
    nazwać tym mianem.
    pwz

  • 3. Data: 2010-10-12 08:02:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-12 08:53, pwz pisze:

> [...]
    >>

    > Ekolog - osoba zajmująca się ekologią, czyli nauką o ochronie
    > środowiska. Myślę, że niewiele w tej organizacji jest osób, które można

    Nauka o ochronie środowiska to sozologia.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-10-12 17:10:23
    Od: "PapaSmurf" <łofczy.bober@interia.pl>

    Órzytkownik "pwz" napisał:
> [...]
    >
    > Ekolog - osoba zajmująca się ekologią, czyli nauką o ochronie środowiska.
    > Myślę, że niewiele w tej organizacji jest osób, które można nazwać tym

    fszelkie organizacje harytatywne, ekologiczne, humanitarne i podobne
    fundacje (zwłaszcza międzynarodowe) nic fspulnego z nazwą sfojej
    działalności nie mają, one mają za zadanie działać międzynarodowo poza
    fszelkim prawem i kontrolą, finansowanie też poza kontrolą tak zeby cel ich
    działania pozostał tajny, tak więc nikt nie wie kto te organizajce
    ekologiczne finansuje i co one tak naprawdę robią, wiadomo że na pewno nie
    ekologią, gdy pszypadkiem zwrucisz się do takiej greenpic ze sprawą godzącą
    i interesy ich finansowych mocodafcuf to nawet odpowiedzi potrafią
    odmówić:O)

  • 5. Data: 2010-10-13 10:35:59
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-10-12 10:02, Liwiusz pisze:
    > Nauka o ochronie środowiska to sozologia.

    A, fakt. Dziękuję za sprostowanie, zwłaszcza że tym bardziej potwierdza
    moją tezę.
    pwz