  • 1. Data: 2003-11-16 14:21:42
    Temat: Jakie prawo do sprzedanego dziela?
    Od: "tpi.net.pl" <k...@p...wp.pl>

    Czy moza ktos mi pomoc?
    Z 15 lat temu wykonalem na zamowienie miasta plaskorzezbe na jednym z
    budynkow. Otrzymalem za to zaplate. Teraz budynek jest remontowany, a moje
    dzielo zostalo zniszczone (zamurowane) bez zadnej informacji dla mnie. Czy
    mam jakies prawa do dziela sprzedanego? Rzezba nie miala wartosci zabytkowej
    ale czy miasto ma prawo zniszczyc dzielo bez najmniejszej konsultacji?
    Bede wdzieczny za wszelkie informacje.
    Leon