  • 1. Data: 2003-11-16 15:32:30
    Temat: POMOCY - SĄSIADKA ZATRUWA MI ŻYCIE ;-/(długawe)
    Od: "ania marcin " <a...@g...pl>

    witam, po krótce mieszkam w w-wie nad sąsiadką, starszą... domniemam, że ma
    problemy psychiczne...pisze listy do spóldzielni, że zakładam podłsuchy, że
    mam warsztat stolarski w domu( a gdzie ja babka i warsztat;-))) do kiedyś
    dzwoniła na policję i miałam dośc często wizyty panów... niczego się nie
    bałam bo NORMALNIE ŻYJĘ...ale już od jakieś czasu w nocy "wali w rury",
    wbiega na moje piętro, "wali w drzwi" i zmyka!!!!! Jak były stare drzwi
    ok..ale teraz mam piękne drzwi a Ona nikoniecznie łapką wali...Wrzeszczy
    czasem, że chcę ją wykończyć...

    Do spóldzielni napisałam pismo..ze to nie ja ale Ona mi życie
    zatruwa...dzielnicowy... jak go odwiedzam..poniekąd może na jakiś czas Babcia
    się uspokoi...ale nie na długo...może jest mało skuteczny..bo teortycznie
    STARSZA na pierwszy rzut oka jest w normie...
    CO JA JAKO ZUPEŁNIE NIEWINNA KOBIETKA MOGE ZROBIC!!!JAKIE MAM PRAWA (dodam,
    że już się wkurzyłam jak o 20 odkurzałam a ona zaczęła się dobijać
    zadzwoniłam na policję...a oni stwierdzili że zapiszą sobie ale generalnie
    nie ma po co ją nachodzic...bo się bardziej wkurzy.(wrr)
    JEZELI MACIE JAKIES METODY...arszenik i takie tam inne
    odpadają...czekam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 2. Data: 2003-11-16 20:00:07
    Temat: nikt???????????????? nie ma sposobu????;-(((((
    Od: "ania marcin " <a...@g...SKASUJ.TO.pl>

  • 3. Data: 2003-11-16 20:05:51
    Temat: Re: może i ma, ale przecież nic nie musi!. :)
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "ania marcin " <a...@g...SKASUJ.TO.pl> napisał w
    wiadomości news:bp8l07$8mo$1@inews.gazeta.pl

    Testuj czytnik na przeznaczonych do tych
    celów grupach, np:

    alt.pl.test
    lub
    alt.pl.test.owa

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Rzeszów żąda dostępu do morza!."

  • 4. Data: 2003-11-16 20:11:28
    Od: "|<onrad" <usenet@--CUT=TH1S--karpieszuk.prv.pl>

    Dnia 11/16/2003 09:05 PM, Użytkownik Andrzej_K. napisał:
    > Testuj czytnik na przeznaczonych do tych
    > celów grupach, np:

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.soc
    .prawo&tid=6340856

    --
    pozdrawiam, |<ońrad |<arpieszuk ++ http://www.VivaMozilla.civ.pl
    Zasubskrybuj newsletter Mozilla Links

  • 5. Data: 2003-11-16 20:17:06
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "|<onrad" <usenet@--CUT=TH1S--karpieszuk.prv.pl>
    napisał w wiadomości news:bp8lli$9u4$1@inews.gazeta.pl

    > http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.soc
    .prawo&tid=6340856

    Nie zrozumiałeś aluzji?. Co prawda nie była skierowana
    do Ciebie, ale... :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Kiedy dojeżdżałem do skrzyżowania nagle pojawił się znak drogowy

  • 6. Data: 2003-11-16 20:25:55
    Od: "|<onrad" <usenet@--CUT=TH1S--karpieszuk.prv.pl>

    Dnia 11/16/2003 09:17 PM, Użytkownik Andrzej_K. napisał:
    > Nie zrozumiałeś aluzji?. Co prawda nie była skierowana
    > do Ciebie, ale... :)

    Nie, jedynie wydało mi się, że nie wiesz, że jej list był kontynuacją
    wątku :)

  • 7. Data: 2003-11-16 20:44:15
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "|<onrad" <usenet@--CUT=TH1S--karpieszuk.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:bp8mgk$e17$1@inews.gazeta.pl

    > Nie, jedynie wydało mi się, że nie wiesz, że jej list był kontynuacją
    > wątku :)

    Nie, wiem, że, to był *pusty* post z pretensją w temacie
    i nie była to kontynuacja wątku, a ponaglenie leniwca
    któremu nawet pisać treści posta się nie chce. :)

    Jeśli mój pogląd uważasz za błedny to jak byś w takim
    razie "ocenił" mój post gdyby zamiast "Testuj czytnik..."
    zawierał ten link:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Wykształcenie nie zastąpi zdrowego rozsądku.

  • 8. Data: 2003-11-16 20:46:46
    Od: "|<onrad" <usenet@--CUT=TH1S--karpieszuk.prv.pl>

    Dnia 11/16/2003 09:44 PM, Użytkownik Andrzej_K. napisał:
    > Jeśli mój pogląd uważasz za błedny to jak byś w takim
    > razie "ocenił" mój post gdyby zamiast "Testuj czytnik..."
    > zawierał ten link:
    > http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

    Byłby dla mnie mniej dezorientujący :)

  • 9. Data: 2003-11-17 07:22:38
    Od: "ania marcin " <a...@W...gazeta.pl>

    Andrzej_K. <n...@n...spam.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "|<onrad" <usenet@--CUT=TH1S--karpieszuk.prv.pl> napisał w
    > wiadomości news:bp8mgk$e17$1@inews.gazeta.pl
    >
    > http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

    za ten link bez żadnej aluzji bardzo dziękuję, ale w akcie
    desperacji "etetykieta" nie wiem czy dla mnie była aż tak istotna...dla
    innych jak widzę tak. Ale cóż, czy można wybaczć amatorszczykowi...chyba
    tak;))(mowa o mnie)
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2003-11-17 07:23:15
    Od: "ania marcin " <a...@W...gazeta.pl>