  • 1. Data: 2002-07-02 19:23:44
    Temat: Klopot z laczem Internetowym
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Prowadze Kawiarenke Internetowa.
    Łacze mam od lokalnego Provaidera.Bylo to łacze polpakowski.Standardowa
    umowa, z mozliwoscia miesiecznego wypowiedzenia.Kilka miesiecy dzialalo i
    bez zbytnich klopotów.
    Pare dni temu zawiadomil mnie ze zmienia lacze na siec
    szkieletowa.Sprzeciwilem sie temu mimo zapewnien z jego strony ze nowe lacze
    bedzie wiele wydajniejsze.Uslyszalem ze w umowie jest podane 1 Mb/s i moze
    nam to dostarczac jak mu sie podoba.A z polpaka zrezygnowal i mu odlaczaja.
    Nowe lacze jest od kilku dni.Okazuje sie zupelna lipa. Pingi do 3000 lagi w
    grach sieciowych nie do wytrzymania.
    .Ja zaczynam tracic klientow, doplacac do internetu.
    Provaider zapewnia o zmianie na lepsze, ale zmiana nie nadchodzi.
    Na nowe lacze bezposrednio od Tpsa bede musial czekac ponad miesiac i
    poniesc duze koszty instalacji.
    I pytanie do Grupowiczow.
    Czy moge zadac odszkodowania od Operatora ? I w jaki sposob ewentualnie to
    uzyskac.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2002-07-03 09:43:12
    Temat: Re: Klopot z laczem Internetowym
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    > Czy moge zadac odszkodowania od Operatora ? I w jaki sposob ewentualnie to
    > uzyskac.

    Musisz wykazac szkode spowodowana dzialaniem Operatora i wykazac zwiazek
    przyczynowy pomiedzy dzialaniem i szkoda. a jak sama nazwa wskazuje
    odszkodowania co do zasady mozna dochodzic w wysokosci poniesionej szkody :)
    v.

  • 3. Data: 2002-07-03 19:34:23
    Temat: Odp: Klopot z laczem Internetowym
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Dziekuje za odpowiedz.
    Ale nadal nie wiem jak moge to udowodnic.Moze jest jakas komisja mierzaca
    wydajnosc lacza ???
    Czekam na dalsze rady.
    Pozdrawiam
    Marcin