  • 1. Data: 2003-01-18 17:21:53
    Temat: Małe pytanlo "pilnie "!!!!
    Od: "gander" <g...@s...pl>

    Witam !! Mam małe pytanko !!!!!
    Ile czasu ma prezydent "RP" na podpisanie ustawy i w jakich jednostkach ?

    jeżeki ktoś wie to prosze o szybką odpowiedż
    dzięki i pozdrawiam !!

  • 2. Data: 2003-01-18 17:29:56
    Temat: Re: Małe pytanlo "pilnie "!!!!
    Od: "kapitan NEMO" <b...@w...pl>

    > Ile czasu ma prezydent "RP" na podpisanie ustawy
    30
    i w jakich jednostkach ?
    dni

  • 3. Data: 2003-01-18 17:47:28
    Od: "gander" <g...@s...pl>

  • 4. Data: 2003-01-18 19:24:00
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "gander" <g...@s...pl> wrote in message

    > "kapitan NEMO" <b...@w...pl> wrote in message
    > !!

    No dobra - wystarczylo siegnac do cholernej konstytucji - nie szkoda Ci
    czasu? Mowisz, ze ci na nim zalezy.
    A dni to dni - potrzebujesz definicji?

    --
    Depi.