  • 1. Data: 2008-06-18 20:58:16
    Temat: Jaka forma???
    Od: b...@g...com

    Jest nas 15 przedsiebiorcow. Handlujemy od kilkunastu lat na jednym
    terenie. Powstal nowy plan zagospodarowania przestrzennego i miasto
    chce to sprzedac ale jednemu podmiotowi. W urzedzie nam powiedziano ze
    mamy zalozyc jakies "stowarzyszenie" i oni to nam sprzedadza.

    Mam pytanie jaka forme "stowarzyszenia" mamy wybrac, moze spolke z
    o.o.

    Prosze od jakies sugestie

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-06-18 21:06:47
    Temat: Re: Jaka forma???
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik b...@g...com napisał:
    [..]
    > Mam pytanie jaka forme "stowarzyszenia" mamy wybrac, moze spolke z
    > o.o.

    Stowarzyszenie to stowarzyszenie.
    Raczej spółdzielnię powinniście założyć, choć ja polecam spółkę akcyjną.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2008-06-20 10:40:50
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    > Mam pytanie jaka forme "stowarzyszenia" mamy wybrac, moze spolke z
    > o.o.

    poczytaj ustawe o stowarzyszeniach: z 7 kwietnia 1989r.(Dz.U.01.79.855 j.t.)
    spółka z o.o. i w ogóle spółki to zupełnie inna parafia niż stowarzyszenie

    pzdr
    mk

  • 4. Data: 2008-06-22 17:06:32
    Od: b...@g...com

    On 20 Cze, 12:40, "Kaiser Souza" <k...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    > spółka z o.o. i w ogóle spółki to zupełnie inna parafia niż stowarzyszenie

    czytalem wszystkie te dokumenty ale pisalem tutaj dlatego bo chialem
    zebyscie doradzili jaka forma bedzie najlepsza - za i przeciw.

    pozdrawiam
    daniel