  • 11. Data: 2014-10-02 11:21:04
    Temat: Re: Jak uzyskac sygnature sprawy karnej?
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    I jeszcze:

    Wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego z 2013-08-21, I OSK 754/13

    Udostępnienie przez sąd nieprawomocnego wyroku w trybie ustawy o dostępie do
    informacji publicznej

    Teza:

    W przepisach ustawy o dostępie do informacji publicznej przyznano prawo
    wglądu do dokumentów urzędowych, jednym zaś z takich dokumentów jest wyrok
    sądu bez względu na to czy uprawomocnił się, czy też do uprawomocnienia się
    go nie dojdzie na skutek uchylenia tego orzeczenia przez sąd wyższej
    instancji.

    (Rzeczpospolita)

  • 12. Data: 2014-10-10 19:25:48
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    No fakt, sygnaturę sprawdzają, tyle że trzeba dzwonić do wszystkich
    możliwych sądów rejonowych.
    A i czasem sprawdzą niedokładnie (np. tylko w 1-2 z ogółem trzech wydziałów
    karnych danego sądu).

    Okazało się, że w sprawie karnej właściwy był sąd dla miejsca zamieszkania.
    Wyszło zamieszkanie (i pytanie na grupie), bo właśnie za pierwszym razem nie
    sprawdzili w wydziale karnym "innym niż zwykle" i było info "u nas nie
    występuje".
    Prawdopodobnie sprawę podzielono na dwie odrębne:
    * kolizja jako wykroczenie i właściwy sąd rejonowy dla miejsca zdarzenia;
    * kierowanie pod wpływem i własciwy sąd rejonowy dla miejsca zamieszkania.
    Było jeszcze oddalenie się z miejsca zdarzenia po kolizji, ale bez
    znajomosci akt nie wiadomo, do której sprawy przypisane.

    -----

  • 13. Data: 2014-10-11 09:26:02
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Miało być:
    Wyszło zamieszanie (...)
    ;-))

    -----

  • 14. Data: 2014-10-11 09:42:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-11 09:26, ąćęłńóśźż pisze:
    > Miało być:
    > Wyszło zamieszanie (...)

    Nie wiem jak inni, ale czasem próbuję się wczytać w twoje posty,
    zaczynają się tak, jakby się odnosiły się do jakiejś wcześniejszej
    dyskusji, ale nie ma żadnych cytatów naprowadzających, więc dalej już mi
    się nie chce czytać i lądują w koszu.

    --
    Liwiusz