  • 1. Data: 2014-09-29 14:46:53
    Temat: godlo Polski
    Od: "Krzychu" <v...@w...pl>

    Witam!

    Czy godło jest znakiem chronionym?
    Skąd można pozyskać jego legalny wzór tak aby np. wydrukować i oprawić w
    ramkę.
    Mogę skopiować z dowolnej strony internetowej?

  • 2. Data: 2014-09-29 16:43:41
    Temat: Re: godlo Polski
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Czy godło jest znakiem chronionym?
    > Skąd można pozyskać jego legalny wzór tak aby np. wydrukować i oprawić w
    > ramkę.
    > Mogę skopiować z dowolnej strony internetowej?

    Lepiej weź jakąś oficjalną nie dowolną, może na stronie sejmu?

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa
    bez mnożenia,

  • 3. Data: 2014-09-29 18:11:26
    Od: "paskuda03" <p...@b...invalid.org>

    Użytkownik "Krzychu" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ramkę.
    > Mogę skopiować z dowolnej strony internetowej?

    No weź przestań :-)
    https://pl.wikipedia.org/wiki/God%C5%82o_Rzeczypospo
    litej_Polskiej

    --
    Paskuda03

  • 4. Data: 2014-09-29 20:13:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > ramkę.
    > Mogę skopiować z dowolnej strony internetowej?

    Jest ustawa o godle. A co do użycia, to silnie zależy od kontekstu.