  • 11. Data: 2010-01-30 21:25:10
    Temat: Re: Jak usunąćlokatorów?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/30/2010 1:12 PM, m...@p...onet.pl wrote:
    > Wnieść do sądu powództwo o eksmisję, a następnie wykonać wyrok za

    > ????????????????????????????????????????????????????
    ?????

    > Czyli wystarczy ze zaproponuje im jakikolwiek lokal który ktoś chce wynająć?
    > Jaki art. to reguluje bo z Twojego zdania wynika ze mam im zapewnić lokal
    > zastępczy tzn mam im kupić mieszkanie? Tak na marginesie może ktoś pomoże ale
    > kto jest w mojej sytuacji?

    tak, tylko, ze jeszcze musisz za niego płacic.

  • 12. Data: 2010-01-30 21:26:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/30/2010 1:49 PM, m...@p...onet.pl wrote:

    > Panie Przemku ale co to za pierdoły Pan opowiada jaki US właśnie trzy dni temu
    > zaniosłem PIT 28 wraz z załącznikiem do urzędu skarbowego i jestem jak
    > najbardziej uczciwym człowiekiem. Co miesiąc wpłacam podatek od kwoty która
    > otrzymujęotrzymuje do

    modliłbym się, żeby w US nie powiedzieli, że drugie tyle dostajesz
    gotówką do reki, bo powiedziałeś, że tak będzie taniej.
    Umowy przecież nie masz.

  • 13. Data: 2010-01-30 21:29:16
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 30 Jan 2010 15:26:44 -0600, witek napisał(a) w wiadomości

    > modliłbym się, żeby w US nie powiedzieli, że drugie tyle dostajesz
    > gotówką do reki, bo powiedziałeś, że tak będzie taniej.

    A jak to udowodnią?

  • 14. Data: 2010-01-30 21:39:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/30/2010 3:29 PM, sensor wrote:
    > Dnia Sat, 30 Jan 2010 15:26:44 -0600, witek napisał(a) w wiadomości

    > A jak to udowodnią?

    a muszą?

    US zrobi z tą informacją co zechce.
    Uzna za wiarygodoną, wyda decyzję, naliczy zaległy podatek, a ty się
    potem bujaj po sądach.

    Wystarczy, żeby kwota zadeklarowana na pit była niższa niż cena rynkowa
    najmu w okolicy i sąd uzna za wiarygdne dodatkową kasę pod stołem.

  • 15. Data: 2010-01-30 21:40:49
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 30 Jan 2010 22:29:16 +0100, sensor napisał(a):

    > A jak to udowodnią?

    Najpierw dowalą karę, później będą się martwili :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 16. Data: 2010-01-30 21:55:09
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 30 Jan 2010 15:39:44 -0600, witek napisał(a) w wiadomości

    Znam też przypadki, kiedy takie widzimisiowate decyzje us były dość szybko
    uchylane w trybie nadzorczym.

  • 17. Data: 2010-01-31 04:24:39
    Od: m...@p...onet.pl

    > 2. naprawienie zepsutego bojlera należy do ciebie, oni ci płacą za to że
    > mieszkają i mają mieć urzędzenia sprawne.

    ???????????????????????????????????????????????????

    No chyba nie bardzo bo wg ustawy z dnia 21 czerwca o ochronie praw lokatorów
    art 6b 2 4 to najemce obciąża naprawa i konserwacja wymienionych tam urządzeń.
    Chyba że coś pomyliłem

  • 18. Data: 2010-01-31 04:42:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/30/2010 10:24 PM, m...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > art 6b 2 4 to najemce obciąża naprawa i konserwacja wymienionych tam urządzeń.

    a art 6a pominales milczeniem

  • 19. Data: 2010-01-31 07:42:07
    Od: m...@p...onet.pl

    > a art 6a pominales milczeniem
    "napraw i wymiany wewnętrznych instalacji: wodociągowej, gazowej i ciepłej wody
    - bez armatury i wyposażenia, a także napraw i wymiany wewnętrznej instalacji
    kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, instalacji
    elektrycznej, anteny zbiorczej - z wyjątkiem osprzętu"

    Chodzi Ci o ten pkt?

  • 20. Data: 2010-01-31 13:57:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > umowy. Ostatnio stali sie na tyle uciążliwi, że postanowiłem im
    > wypowiedzieć wynajem. Dostali na to sześć dni. Niestety wg nich mają
    > prawo do miesięcznego wypowiedzenia ( oni tak twierdzą) Przyczyną
    > wypowiedzenia jest w głównej mierze to że przez kilka miesięcy nie
    > chcieli usunąć usterki w wyniku której zalewali poniżej sąsiada. Mało
    > tego zepsuł im się bojler który cieknie i niszczy mi wannę. Nie chcą
    > naprawić tej usterki twierdząc że to należy do mnie. Powtarzam nie ma
    > żadnej umowy co do tej kwestii. W jaki sposób mogę usunąć tych

    hm
    a rzeczywiscie tak jest, ze to oni maja naprawic a nie wlasciciel
    mieszkania?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,