  • 41. Data: 2010-02-02 10:02:50
    Temat: Re: Jak usunąćlokatorów?
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sat, 30 Jan 2010 15:25:10 -0600, witek napisał(a):

> [...]

    ?????

    > tak, tylko, ze jeszcze musisz za niego płacic.

    I nie będę płacił - a co mi tam :)
    Ciekawe KOGO wyeksmitują z tego czegoś :)
    Przecież nie ja jestem najemcą w tym zastępczaku :)

  • 42. Data: 2010-02-02 10:15:32
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 1 Feb 2010 00:18:58 -0000, pmlb napisał(a):

    > Tez:)
    > Jak im nie chcesz wymienic bojlera to sami moga to zrobic informujac cie o
    > tym i zamiast pieniedzy za lokal przedstawia ci w rozliczeniu rachunek za
    > wymiane bojlera - tez tak moze byc:) Jesli ONI sie upomna do ciebie, ze
    > bojler nie dziala i nie ma cieplej wody!

    Bez przesady - nie strasz już tak manfreda.

    > Bojler jest jak najbardziej wyposazeniem mieszkania a nie osprzetem.

    Skoro bojler jest, jak sam piszesz wyposażeniem, to dlaczego miałby koszt
    naprawy ponosić manfred?
    Jak się zdupczy mikrowela od manfreda to tez najemca wezwie go do naprawy,
    lub sam sobie zakupi i pokaże mu tylko rachunek?
    Błeeeheheh już to widzę jak ja daję upoważnienie jakiemus burakowi na
    odbieranie w moim imieniu faktur (a to byłby przecież KUP, który zmiejszy
    mi dochód, po prostu KUP). Jak miałbym CZYJŚ rachunek sobie odliczyć? -
    bzdury kompletne.
    Tak samo nie po stronie manfreda jest wymiana baterii (armatura) w łazience
    czy kuchni. Instalacja i owszem, ale nie armatura czy wyposażenie.
    Po prostu dla świętego spokoju zdemontowałbym bojler, zaślepił rurkę
    (zamknął zawór i tyle. Wodę by sobie mogli grzać na kuchence :)))
    To luksus mieć ciepłą wodę a nie obowiązek :)

    PS - żarówki też ma wymieniać manfred w wynajmowynym lokalu? A jak najemcy
    znudzi się zwykły "29 calowy baniak" i zażąda plazmy 80calowej? :))

  • 43. Data: 2010-02-02 13:57:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/2/2010 4:02 AM, Herald wrote:
> [...]
    ?????

    > I nie będę płacił - a co mi tam :)
    > Ciekawe KOGO wyeksmitują z tego czegoś :)
    > Przecież nie ja jestem najemcą w tym zastępczaku :)

    tylko, ze to ty go wynajmiesz i to ty bedziesz mial umowe na ten lokal.
    kogo tam wprowadzisz twoja sprawa.
    To ciebie beda doic i komornik scigac jak przestaniesz palcic, za cos co
    wynajales.
    Po co wlasciciel mialby eksmitowac mieszkajacych tam ludzi, skoro ty
    jestes jak najbardziej wyplacalny.

  • 44. Data: 2010-02-02 17:07:32
    Od: "manfred" <m...@p...onet.pl>

    > Na jakiej podstawie odrowadzasz podatek skoro nie ma umowy?
    > Skąd wiadomo jakie to mają być kwoty? Czy posiadasz dowody wpłat wraz z ich
    > tytułem?
    ???????????????????

    Tak posiadam rachunki które sam wypisuje i oddaje im oryginał sam zostawiając
    sobie podpisany przez najemce kopie. Umowa ustna jest no bo przecież ugadałem
    sie ile mi mają płacić do kiedy.

  • 45. Data: 2010-02-02 17:40:27
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:6915.0000001b.4b685bd4@newsgate.onet.pl manfred
    <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Tak posiadam rachunki które sam wypisuje i oddaje im oryginał sam
    > zostawiając sobie podpisany przez najemce kopie. Umowa ustna jest no bo
    > przecież ugadałem sie ile mi mają płacić do kiedy.
    No, to to już coś, jakiś dowód.
    Chociaż naprawdę nie rozumiem czemu pomijać zawieranie takich umów w formie
    pisemnej, nie budzącej wątpliwości.
    Niemniej dalej IMO masz kłopot.
    Dałeś chatę z działającym bojlerem, masz z popsutym. A weź teraz udowodnij,
    że był dobry jak wynajmowałeś. Takie rzeczy zawiera się w umowie jak również
    kwestie odpowiedzialności itp.
    Staram się o tym jak najwięcej dowiadywać, bo zakupiłem lokal na cele
    inwestycyjne i też nie wszystko wiem jak zrobić aby nie być w plecy.

    --
    Jotte

  • 46. Data: 2010-02-02 19:52:53
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "Herald" <h...@o...eu> wrote in message

    > Bez przesady - nie strasz już tak manfreda.

    > Skoro bojler jest, jak sam piszesz wyposażeniem, to dlaczego miałby koszt
    > naprawy ponosić manfred?

    A czyj jest bojler?
    Sasiada?

    > Jak się zdupczy mikrowela od manfreda to tez najemca wezwie go do naprawy,
    > lub sam sobie zakupi i pokaże mu tylko rachunek?

    Mikofala nie jest wyposazeniem tak jak nie bedzie nim telewizor. Ale bojler
    juz jest.
    Ja namniejsu lokatora jesli wlasciicel nie naprawi sam bym wezwal firme
    ktora by naprawila, rachunek dal wlascicielowi a potem sobie odliczyl od
    rentu:) I nich idzie wlasciel do sadu:)

> [...]
    > odbieranie w moim imieniu faktur (a to byłby przecież KUP, który zmiejszy
    > mi dochód, po prostu KUP). Jak miałbym CZYJŚ rachunek sobie odliczyć? -

    Jak tam chcesz, ale op tyle ile na rachunku mniej rentu zaplace i idz do
    sadu.

    > Tak samo nie po stronie manfreda jest wymiana baterii (armatura) w
    > łazience
    > czy kuchni. Instalacja i owszem, ale nie armatura czy wyposażenie.

    Ale to nie bojler! Bojler to gaz a naprawa uzadzen gazowych wymaga
    posiadania odpowiednich certyfikatow.
    Wymiana uszczelki juz nie.

    > Po prostu dla świętego spokoju zdemontowałbym bojler, zaślepił rurkę
    > (zamknął zawór i tyle. Wodę by sobie mogli grzać na kuchence :)))
    > To luksus mieć ciepłą wodę a nie obowiązek :)

    No tym sie rozni polak od np. UK. W Uk ciepla woda to standard, Polska
    cofnela sie juz do czasow okupacji, za chwile wogole woda bedzie luksusem...
    A po za tym jak zdemontujesz bojler? Wlamiesz sie do mieszkania? A
    zamarznete grzejniki czy rury z woda, to co, koszt ich naprawy bedzie
    mniejszy? A ty za to odpowiesz bo to twoj dom/mieszkanie...
    Lokator to jak gosc w hotelu:) W Hotelu tez gosc hotelowy nie naprawia sobie
    sam.
    Lokator wszak ci placi za mozliwosc zamieszkania w TWOIM lokum. I ty masz
    obowiazek dokonac odpowiednich napraw.
    Widac, ze nie bardzo ruzmiesz na czym polega wynajecie, lokator, ...
    To nie to samo co kupuwanie na rynku czy zamiawianie uslugi.
    Mieszkanowika to calkowicie odmiena sprawa.

    > PS - żarówki też ma wymieniać manfred w wynajmowynym lokalu? A jak najemcy
    > znudzi się zwykły "29 calowy baniak" i zażąda plazmy 80calowej? :))

    Nikt nie pisal o zarowce ani tez o TV...
    Pisano o bojlerze. Wiesz czym sie roznia te rzeczy?