  • 1. Data: 2010-01-29 22:54:46
    Temat: Podejrzany o popełnienie wykroczenia
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Jestem podejrzany o popełnienie wykroczenia (niezastosowanie się do znaku
    drogowego). Nie przyjąłem mandatu. Czy na tym etapie postępowania mam prawo
    dostępu do akt sprawy, w szczególności do notatki sporządzonej przez
    strażników miejskich?

  • 2. Data: 2010-01-30 08:51:27
    Temat: Re: Podejrzany o popełnienie wykroczenia
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-29 23:54, sensor pisze:

> [...]
    > drogowego). Nie przyjąłem mandatu. Czy na tym etapie postępowania mam prawo
    > dostępu do akt sprawy, w szczególności do notatki sporządzonej przez

    Jakiego postępowania? To tylko wysłanie jednego pisma do sądu grodzkiego
    i tyle.

    --
    spp