  • 1. Data: 2004-10-18 08:36:20
    Temat: włamanie do pokoju
    Od: "maciek" <m...@o...pl>

    Witam!
    Mam z żoną dom na wsi, ze wzgledów bezpieczeństwa wyprowadziliśmy się, gdyż
    zamieszkuje tam babka mojej żony która jest złośliwa i wredna jest ona tam
    tylko lokatorką, do dyspozycji ma pokój kuchnie, łazienkę. Nasze dwa pokoje
    zostawiliśmy zamkniete na klucz, jednak dowiedziałem sie że pokój jest
    otwarty i wyłączone jest ogrzewanie. Czy mogę coś namieszać czy nie opłaca
    się robić z tego aferę. Przyznam się że mam ochote utrzeć nosa babce.
    --
    Maciek

  • 2. Data: 2004-10-18 13:37:21
    Temat: Re: włamanie do pokoju
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Użytkownik "maciek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > otwarty i wyłączone jest ogrzewanie. Czy mogę coś namieszać czy nie opłaca
    > się robić z tego aferę. Przyznam się że mam ochote utrzeć nosa babce.

    Jak jest zameldowana na pobyt stały to wywalić mozna ją tylko wyroiem
    sądowym. ale nie na bruk.
    Jak chcesz utrzeć babce nocha, to polecam jakiś gruboziarnisty papier
    ścierny. Zawsze możesz powiedzieć, że babka przejechała się nochalem po
    chodniku gdy nałozyła rolki :-)

  • 3. Data: 2004-10-18 18:31:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > otwarty i wyłączone jest ogrzewanie. Czy mogę coś namieszać czy nie opłaca
    > się robić z tego aferę. Przyznam się że mam ochote utrzeć nosa babce.

    A może coś zginęło? Było by to przestępstwo.

  • 4. Data: 2004-10-19 11:57:22
    Od: "maciek" <m...@o...pl>

    Nieomieszkam tego sprawdzić.