  • 1. Data: 2003-11-20 19:15:28
    Temat: Jak sprzedac takie mieszkanie ?
    Od: AdamG --- f...@v...interia.pl

    Witam !

    Znajoma mnie poprosila o pomoc - nie chce jej wprowadzic w blad,
    pozwolilem sobie zapytac na grupie:

    Mieszkanie spoldzielcze wlasnosciowe nalezy do malzenstwa z 4-ka dzieci.
    Umiera maz. Po uplywie 5-ciu lat zona chce sprzedac to mieszkanie.
    Co musi zrobic, aby to bylo mozliwe ?

    pozdrawiam

    --
    AG

  • 2. Data: 2003-11-20 20:47:02
    Temat: Re: Jak sprzedac takie mieszkanie ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    najpierw przeprowadzic dzial spadku. W ten sposób ona i dzieci stana sie
    wspólwlascicielami mieszkania. Potem sprzedaz, ale jesli dzieci sa
    nieletnie, to bedzie powazny korowód.

  • 3. Data: 2003-11-20 23:59:10
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Uzytkownik <AdamG --- foto@vipUSUNXTO.interia.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Mieszkanie spoldzielcze wlasnosciowe nalezy do malzenstwa z 4-ka dzieci.
    > Umiera maz. Po uplywie 5-ciu lat zona chce sprzedac to mieszkanie.

    Czy teraz wlasnosciowe spoldzielcze prawo do lokalu przysluguje tej wdowie?

  • 4. Data: 2003-11-21 10:18:43
    Od: Bogusław Szostak <a...@u...agh.edu.pl>

    NoMAD wrote:

    > Uzytkownik <AdamG --- foto@vipUSUNXTO.interia.pl> napisal w wiadomosci

    > Czy teraz wlasnosciowe spoldzielcze prawo do lokalu przysluguje tej
    > wdowie?

    jesli "nalezy do malzenstwa" to sprawa jest prosta..

    Potrzebne jest - Stwierdzenie nabycia spadku....

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-11-21 10:20:54
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Uzytkownik "Bogusław Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisal w
    wiadomosci news:bpkok3$nbn$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > jesli "nalezy do malzenstwa" to sprawa jest prosta..
    >
    > Potrzebne jest - Stwierdzenie nabycia spadku....

    Ale ja nie chcialbym zgadywac.. Stad pytanie do autora watku: czy TERAZ to
    prawo przysluguje wdowie czy nie?

  • 6. Data: 2003-11-21 10:31:44
    Od: Bogusław Szostak <a...@u...agh.edu.pl>

    NoMAD wrote:

> [...]
    > wiadomosci news:bpkok3$nbn$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Ale ja nie chcialbym zgadywac.. Stad pytanie do autora watku: czy TERAZ to

    Mapan racje...
    Ja tez chciale sprowokowac autora do podaina danych, bysmy inem usieli
    zgadywac..

    Boguslaw

  • 7. Data: 2003-11-21 10:34:02
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Bogusław Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:bpkpcg$nbn$3@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Mapan racje...

    Mow mi NoMAD.. Nie chce tu uchodzic za jakiegos Pana :-))

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2003-11-21 13:06:55
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> napisał
    w wiadomości news:bpkpmu$4ub$1@news.onet.pl

    > Mow mi NoMAD.. Nie chce tu uchodzic za jakiegos Pana :-))

    Oczywiście chciałeś powiedzieć *Jakiegoś Mapana* ? :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Żonę należy trzymać krótko. Najwyżej dwa, trzy lata."

  • 10. Data: 2003-11-21 19:02:10
    Od: AdamG --- f...@v...interia.pl

    > Ale ja nie chcialbym zgadywac.. Stad pytanie do autora watku: czy TERAZ to
    > prawo przysluguje wdowie czy nie?

    juz odpowiadam..

    tak - przysluguje...

    padlo haslo - "stwierdzenie nabycia spadku"
    1. kto to stwierdza, jakie dokumenty musza byc zlozone ?
    2. kto moze sprzedac mieszkanie - wdowa samodzielnie czy wylacznie wraz
    z dziecmi ? (dwojka jest pelnoletnia)

    pozdrawiam

    --
    Adam