  • 1. Data: 2003-11-20 17:54:24
    Temat: byly maz i mieszkanie
    Od: "Marek" <x...@o...pl>

    witam znajoma ma problem z bylym mezem ponizej Jej list:
    Mój Były mąż , chce się do mnie w prowadzić. Zażyczył sobie mały
    pokój.Nadmieniam ,że żyję on związku małżeńskim ....Zwyczajnie od czterech
    lat nie mamy podziału majątku , od czterech lat korespondencję od nie go
    dostaje od jego żony , która wypisuje bardzo nie miłe rzeczy ( zresztą po co
    o tym pisać )
    Kurna nie mogę go wymeldować z mieszkania , bo jest głównym najemcą .....i
    nie wyobrażam sobie aby przychodził do mojego domu !!!!!!!!!!!!
    A jego obecnej kobiecie wszystkiego jest za mało ....ma firmę, która jest
    wstanie ich utrzymać - moją firmę , ma faceta , który był kiedyś moim mężem
    , a teraz chce zabrać mi mieszkanie !!!!

    dzieki za wszelkie rady :-)

    pozdrawiam

    --
    adres "w odpowiedz" jest bledny
    prosze o uzwanie tego xxx78 op pl

  • 2. Data: 2003-11-20 18:07:24
    Temat: Re: byly maz i mieszkanie
    Od: "Marek" <x...@o...pl>

    dodam tylko że (znajoma) przez cztery lata wszystkie rachunki opłacała sama
    i przez cztery lata on nie mieszkał w tym mieszkaniu

    jeszcze raz pozdrawiam i liczę na pomoc

  • 3. Data: 2003-11-20 22:09:07
    Temat: Odp: byly maz i mieszkanie
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    > Kurna nie mogę go wymeldować z mieszkania , bo jest głównym najemcą .....i
    > nie wyobrażam sobie aby przychodził do mojego domu !!!!!!!!!!!!

    no to w końcu czyje to mieszkanie?
    rozumiem że jest głównym najemcą bo to on dostał przydział.
    może więcej szczegółów........

  • 4. Data: 2003-11-21 09:38:21
    Od: Bogusław Szostak <a...@u...agh.edu.pl>

    Marek wrote:

    > dodam tylko że (znajoma) przez cztery lata wszystkie rachunki opłacała
    > sama i przez cztery lata on nie mieszkał w tym mieszkaniu
    >
    > jeszcze raz pozdrawiam i liczę na pomoc

    Jak chcesz liczyc na pomoc to odpowiadajna pytania...

    Jakie mieszkanie,
    Kto jest wlascicielem
    jaki znajoma ma tytulprawny do mieszkania a jaki moaz...

    Bez tego ine otrzymasz wartosciwowej odpowiedzi..

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-11-21 10:16:42
    Od: "Marek" <x...@o...pl>

    mieszkanie własnościowe, właścicielem jest były mąż zakup mieszkania
    dokonał w czasie małżeństwa , znajoma w nim mieszka już od 10lat od
    czterech lat on w nim nie przebywa , opłaty dokonuje znajoma imiennie za nie
    go i za siebie