  • 1. Data: 2003-11-20 19:17:06
    Temat: powiernictwo ??? - pomocy dla laika
    Od: newsreader <n...@i...pl>

    Witam Grupę !!!

    Koleżanka której jestem winny przysługę poprosiła mnie bym w ramach
    rewanżu znalazł jej materiały na temat powiernictwa.
    (bo koleżanka sprawdzała i w jej ksiązkach tego nie ma ...)

    Może podpowiecie mi czy przy wyszukiwaniu słowo powiernictwo nalezy
    podawać jeszcze z jakimiś dodatkowymi kontekstami (w których to słowo
    zawsze występuje ) ???

    Jako laik w dziedzinie prawa wpisuję w wyszukiwarkę tylko hasło
    "powiernictwo" no i ...dupcia zbita ... to co zwraca mi google na
    hasło "powiernictwo" to jakiś bardzo luźno powiązany materiał (
    praktycznie same reklamy z wyrazami "powiernictwo inwestycyjne" i
    rzeczy wyrwane z innej bajki jak "powiernictwo pruskie" czyli jakieś
    ziomkostwo które stara się o kasę od Polski) mnie natomiast
    interesowałaby jakaś definicja powiernictwa najlepiej z jakimiś
    przykładami powiernictwa, przykłady prawne z zycia, zastosowanie,
    jakiś głebszy i dociekliwy opis ..... własciwie wszystko w tym temacie
    co tylko się dałoby i co ma z nim związek.

    Chyba że możecie polecić jakieś konkretne pozycje ksiązkowe
    w temacie powiernictwa ??? Albo wskazać jakieś konkretne treściwe i na
    temat pozycje w internecie na temat powiernictwa ???

    Tak czy owak proszę o pomoc ...

    grzegorz