  • 1. Data: 2003-11-20 14:58:28
    Temat: przepraszam
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    za niezamierzony i niezauważony crosspost.
    mowa o wątku "Do psphome - dot. Czarka"

    dziękuję za zwrócenie uwagi

    pzdr

    --
    Wszystko, co nieznane, uchodzi za wielkie.

  • 2. Data: 2003-11-20 14:59:46
    Temat: Re: przepraszam
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
    wiadomości news:bpikit$1dj4$1@news2.ipartners.pl

    > za niezamierzony i niezauważony crosspost.
    > mowa o wątku "Do psphome - dot. Czarka"
    >
    > dziękuję za zwrócenie uwagi

    Również dziękuję za tak szybką i pozytywną reakcję.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Zawodowcy są przewidywalni - strzeż się amatorów."

  • 3. Data: 2003-11-20 15:08:17
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <Andrzej_K.> miał rację <news:bpiodj.31o.1@p.i.k.i> ale:
    > Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
    > wiadomości news:bpikit$1dj4$1@news2.ipartners.pl

    > Również dziękuję za tak szybką i pozytywną reakcję.

    wyjaśnię tylko jeszcze - nie ja byłem sprawcą ;)
    i juz zmykam.

    --
    szeri szeri lejdi, kamą fiuę mołszon

    gg #1290613