  • 1. Data: 2010-06-30 09:35:33
    Temat: Jak sprzedać forum?
    Od: Zgredek <z...@o...pl>

    Mam pewne forum, niszowe bardzo. ZNana firma chce je odemnie odkupić.
    Cena to 1800zł więc wysokość pensji ale zadowala i mnie i tę firmę. Na
    forum jest kilka tysięcy osób, postów 12 tysięcy. Firma chce abym
    wystawił zwykłą fakturę z adnotacją "Forum wraz z bazą danych i plikami
    systemowymi." Prowadzę serwis elektroniczny wiec wystawic fakturę mogę.
    Czy taka forma sprzedaży jest dla mnie bezpieczna?
    Kilka miesięcy temu miałem nieprzyjemności, bo ktoś zamieścił manuale
    serwisowe w pdf pewnej firmy elektronicznej i firma ta groziła mi sądem.
    Sprawa ucichła bo pliki wykasowałem a użytkownik co je zamieścił
    dostał ostrzeżenie. Czy w momencie sprzedaży ktoś może mieć do mnie
    pretensje o to, że kiedyś forum było moje? Czy jak je sprzedam pozbędę
    się wszystkich problemów które mogą wyniknąć np. w przyszłości? Forum
    sprzedać chce bo nie mam czasu by nim sie zajmować.

    Zgredek