  • 1. Data: 2010-06-30 06:35:22
    Temat: powódź i pieniądze
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    Witam,
    mój kolega ma domek, który został zalany po sufit (piętrowy). Złożył
    pismo w urzędzie gminy o odszkodowanie te o którym mówili w tv (chyba 6
    tys.). W odpowiedzi dostał pismo, że nic mu się nie należy bo nie był i
    nie jest tam zameldowany. Jest właścicielem ziemi i domu wpisanym do
    hipoteki. Czy to jest podstawą do odmowy świadczenia?

    Łukasz

  • 2. Data: 2010-06-30 06:38:36
    Temat: Re: powódź i pieniądze
    Od: "uwaga_NAIP" <m...@y...com>

    > nie jest tam zameldowany. Jest właścicielem ziemi i domu wpisanym do

    a gdzie faktycznie mieszka?

    mec jk

  • 3. Data: 2010-06-30 07:33:07
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    W dniu 2010.06.30 08:38, uwaga_NAIP pisze:

    > a gdzie faktycznie mieszka?

    W tym domu mieszkał, sąsiedzi mogą to potwierdzić jak było by trzeba.

    Łukasz

  • 4. Data: 2010-06-30 07:57:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ŁR pisze:
> [...]
    > nie jest tam zameldowany. Jest właścicielem ziemi i domu wpisanym do
    > hipoteki. Czy to jest podstawą do odmowy świadczenia?

    Brak podstawy prawnej do takiego świadczenia.

    Niech się zwróci najpierw do ubezpieczyciela u którego ubezpieczył
    nieruchomość.

  • 5. Data: 2010-06-30 07:58:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ŁR pisze:

    > W tym domu mieszkał, sąsiedzi mogą to potwierdzić jak było by trzeba.

    Pamiętaj, że za niedopełnienie obowiązku meldunkowego grozi grzywna do
    5000zł.

  • 6. Data: 2010-06-30 08:02:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Pamiętaj, że za niedopełnienie obowiązku meldunkowego grozi grzywna do
    > 5000zł.

    Którą na pewno dostanie ha ha ha.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-06-30 08:37:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Którą na pewno dostanie ha ha ha.

    Teoretyczna możliwość istnieje i jak się będzie awanturować, to urzędnik
    może wykazać czujność obywatelską ;->

  • 8. Data: 2010-06-30 08:39:19
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 30-06-2010 10:37, Andrzej Lawa pisze:

    > Teoretyczna możliwość istnieje i jak się będzie awanturować, to urzędnik
    > może wykazać czujność obywatelską ;->

    Ale wtedy to mu się będzie należało to odszkodowanie wiec w najgorszym
    razie będzie 100zł na plus :-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 9. Data: 2010-06-30 08:41:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maddy pisze:

    > Ale wtedy to mu się będzie należało to odszkodowanie wiec w najgorszym
    > razie będzie 100zł na plus :-)

    Zależy. Może w podstawie prawnej jest mowa tylko o zameldowaniu a nie o
    zamieszkaniu ;->

    Poza tym pamiętaj, że mogą dojść koszta sądowe ;->

  • 10. Data: 2010-06-30 08:47:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Teoretyczna możliwość istnieje i jak się będzie awanturować, to urzędnik
    > może wykazać czujność obywatelską ;->

    E tam, to takie groźne kiwanie palcem w bucie.

    --
    Liwiusz