  • 1. Data: 2010-06-30 06:51:27
    Temat: Serwis internetowy a DO
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    Założyłem w pewnym serwisie internetowym (bardzo znany)
    konto, wykupiłem domene oraz serwer.
    Przeczytałem wcześniej dokładnie cały regulamin i zaakceptowalem go.
    Natomiast po potwierdzeniu żądają ode mnie skanu
    dowodu osobistego z dwóch stron.
    Czy mam się czego obawiać, przesyłając skan dowodu?
    Po prostu - czy jest to bezpieczne?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 2. Data: 2010-06-30 07:15:15
    Temat: Re: Serwis internetowy a DO
    Od: WRonX <WRonX@[-CUT-].WRonX.net>

    Darek. pisze:
> [...]
    > Natomiast po potwierdzeniu żądają ode mnie skanu
    > dowodu osobistego z dwóch stron.
    > Czy mam się czego obawiać, przesyłając skan dowodu?

    Home.pl tak wlasnie ma, nie przejmuj sie :) Ja wyslalem i nie mialem z
    tego powodu zadnych problemow. O ile wiem, nikt na mnie kredytu nie wzial :)

    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= W...@-...NET =] [= http://WRonX.NET =]
    [= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]

  • 3. Data: 2010-06-30 07:33:01
    Od: mi <m...@o...pl>

    Darek. wrote:
> [...]
    > Natomiast po potwierdzeniu żądają ode mnie skanu
    > dowodu osobistego z dwóch stron.
    > Czy mam się czego obawiać, przesyłając skan dowodu?

    Zapewne nie przeczytałeś regulaminu w chwili zawarcia umowy. Otóż
    żadanie spółki home.pl jest bezpodstawne, bo w chwili zawarcia umowy nie
    było w nim regulacji dot. żądania dowodu. Strzelam na podstawie
    znajomości sprawy i orientacyjnego czasów kiedy mogłeś dokonać
    rejestracji. Regulaminy zostały cichaczem zmienione zaś klienci nie
    zostali o zmianach powiadomieni.

    Na szczęście home.pl nie upadł jeszcze do fałszowania regulaminów i
    historię zmian publikuje.

    mi