  • 21. Data: 2015-04-20 14:59:58
    Temat: Re: Jak sie wycofać z umowy?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-19 o 23:03, Hesia pisze:

    > Właśnie. Umowa (ustna + maile) była taka, że zrobia to max. w pół roku, więc nie
    dość, że jest po terminie, to jeszcze strona nie jest gotowa. Znajomi powiedzieli, że
    wzięli do przeróbki darmowy sklep.
    > Zerwać umowę można, ale jak odzyskać pieniądze od nieuczciwej firmy?

    Skoro jak piszesz na dotychczasowych fakturach było że płacisz
    za hosting, pozycjonowanie czy abonament na usługi IT to nie
    widzę podstaw do odzyskania nawet grosika.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2015-04-21 08:42:18
    Temat: Re: Jak sie wycofaďż˝ z umowy?
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu piątek, 17 kwietnia 2015 21:21:49 UTC+2 użytkownik Hesia napisał:
    > Witam,
    > prowadzę mała firme zielarską i zamarzyła mi sie strona internetowa ze sklepem.
    > Skorzystałam z jednego z maili reklamowych i zgłosiłam sie do firmy, która świadczy
    takie rzeczy.
    > Owszem zgodzili się napisać aplikację, tak by odpowiadała moim potrzebom, bo
    chciałam nie tylko zwykłego sklepu, ale też by klient mógł np skomponować własny
    krem, wodę toaletową itd.
    > Było to w maju ubiegłego roku. Mija prawie rok, a ja nadal nie mam tego, czego
    chciałam, cały czas mają jakieś problemy, nie potrafią określić końca prac, a
    pieniądze biorą. Miałam na ten cel 25k z funduszu, ale pieniądze się już skończyły, a
    oni ciagle chcą więcej, jest też coś w rodzaju abonamentu miesięcznego (400zł).
    > Wszystkie uzgodnienia były mailowo, nie mam żadnej umowy na piśmie, tylko kilka
    projektow stron do tego sklepu, a ta specjalna aplikacja zamówienia nadal odbiega od
    moich wyobrażeń, które dokładnie im opisałam.
    > Wiem, że sama na własne zyczenie się wkręciłam, więc nie piszcie, że jestem głupia,
    bo sama to wiem.
    > Jestem rozżalona, bo pół roku temu wszystko miało być gotowe, a ja tylko płace
    kolejne faktury.
    > Czy mam szansę jakoś wycofać się z tego koszmaru i odzyskać choć część pieniędzy?
    > Czuję się wykorzystana, naciągnięta na kosmiczne wydatki, bo znajomi uprzytomnili
    mi, że przepłaciłam przynajmniej kilkanaście tysiecy.
    > Jak sobie poradzić z naciagaczami, którzy w dodatku w tej chwili są w stosunku do
    mnie aroganccy i narazili mnie na straty.
    > Czy to, że nie znam się na takich rzeczach ma byc powodem, że nieuczciwa firma bez
    pardonu bedzie zdzierała pieniądze?
    > Pomóżcie, bo już nie wiem co robić.
    > Pozdrawiam
    > K.

    Dla mnie ten post wygląda na ćwiczenie dla studenta prawa.

    Ale to jest przykład wychowania religijnego,
    czyli nadstawiania najpierw policzka potem drugiego
    a potem to już "bierz co chesz, wystko weź blu reja też...".

    Andrzej.