    From: "Lidia Molenda" <L.Molenda@(no wiecie co zrobic)gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak się pozbyć byłego męża z domu
    Date: Thu, 27 Jan 2011 18:10:08 +0100

    Dzień dobry, podczytuję tę grupę od czasu do czasu no i teraz wypadło mi
    zapytanie do szanownego grona, a mianowicie w skrócie: jestem po rozwodzie
    ale mieszkam jeszcze z byłym mężem :((((( chciałabym się go pozbyć z domu ,
    ale mamy spisaną umowę że mam go spłacić do końca roku a potem on ma się
    wymeldować, z róźnych względów wolałabym się go pozbyć wcześniej ;-)
    zwłaszcza że od dłuższego czasu nie dokłada się do utrzymania domu !!!! czy
    jest jakiś sposób na wywalenie go tak żebym nie musiała od razu oddawać mu
    jego części ??

    Lidia