  • 1. Data: 2003-12-23 22:20:04
    Temat: Jak sie jej pozbyc?
    Od: kasia20<K...@i...pl>

    Mam dosc powazny problem.Nie wiem jak pozbyc sie dzikiej lokatorki z
    mieszkania mojego narzeczonego.Przebywa on od roku w Zakladzie
    Karnym w Szwajcarii i sam nie moze nic zalatwic.Osoba ta nie jest tam
    zameldowana, mimo moich i mojego narzeczonego prosb i grozb nie
    chce sie wyprowadzic ,gdyz uwaza ze mieszkanie nalezy sie jej bo byla
    wczesniej w konkubinacie z moim obecnym narzeczonym.Jest to
    mieszkanie lokatorskie,zadluzone na 7 tys a ona nie robi zadnych
    oplat.Zadluzenie spalacam ja bo narzeczony mimo wszystko nie chce
    stracic mieszkania.Chcemy wynajac mieszkanie,ale nie wiemy jak sie
    pozbyc tej osoby.Co moge zrobic??Czy spoldzielnia musi nam pomoc?
    Jesli tak to jak?Jak moge zostac pelnomocnikiem w Polsce mojego
    narzeczonego? Czy moze mnie on zameldowac na odleglosc?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-12-25 00:12:07
    Temat: Re: Jak sie jej pozbyc?
    Od: aniaw <a...@n...pl>

    :-))))

    Rozwiazanie jest proste. Jasli delikwentka nie jest tam zameldowana,
    przyjsc ze slusarzem i wymienic zamki. Zrobic to szybko i bez zbytniego
    rozglosu. Najlepiej zeby zrobil to ktos z rodziny twojego narzeczonego,
    tu nalezy dzialac z zaskoczenia, a nie zadne grozby. Sama sie bedzie
    prosic, zeby oddac jej rzeczy.
    problem bedzie jednak, jak delikwentka udowodni przed sadem ( jesli
    pozew zlozy) ze narzeczony kupil mieszkanie jak byli juz w konkubinacie.
    Wtedy ma szanse roscic jakies prawa do tego mieszkania. Ale to jest
    dluga droga, i dosc kosztowna.
    Zyjemy w takim kraju w ktorym nie chroni sie prawnie konkubinatu, a gada
    sie tylko o "zalegalizowaniu" zwiazkow homoseksualnych. Chory kraj.....

    pozdrawiam ania

  • 3. Data: 2003-12-25 10:37:13
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Osoba ta nie jest tam
    > zameldowana,

    To jest okoliczność trzeciorzędna w tej sprawie i zupełnie nie
    decydująca o prawie do lokalu.
    Meldunek top tylko administracyjne zarejestrowanie miejsca
    przebywania obywatela dla potrzeb reidencyjnych państwa i sam w
    sobie nie tworzy on praw do lokalu ani jego brak ich nie pozbawia.
    Decydujące jest to czy osoba ta ma jakieś prawo do lokalu (własność,
    najem, dzierżawa, dożywocie, użyczenie itp.)
    Jeśli nie - osoba uprawniona musi złożyć pozew o eksmisję i uzyskać
    orzeczenie Sądu nakazujące taką eksmisję by się lokatora pozbyć
    (wówczas z pomocą komornika i ewentualnie policji).

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2003-12-26 11:56:19
    Od: kasia20<K...@i...pl>

> [...]
    a gada
    > sie tylko o "zalegalizowaniu" zwiazkow homoseksualnych. Chory

    Hmmm... problem w tym ze to jest bardzo bezczelna i klamliwa
    osoba.Jesli wejde ze slusarzem i wymienie zamki ona mnie oskarzy o
    kradziez, powie ze jej ukradlam pieniadze,albo bizuterie itp. bo ona
    mnie nienawidzi.A prwo do lokalu nie przysluguje jej zadne,bo to moj
    narzeczony dostal je, kiedy jego mama umarla.

    -> http://usenet.pomocprawna.info