    From: kasia20<K...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak sie jej pozbyc?
    Date: 26 Dec 2003 11:56:19 GMT

> [...]
    bedzie
    > prosic, zeby oddac jej rzeczy.
    > problem bedzie jednak, jak delikwentka udowodni przed sadem (
    jesli
    > pozew zlozy) ze narzeczony kupil mieszkanie jak byli juz w
    konkubinacie.
    > Wtedy ma szanse roscic jakies prawa do tego mieszkania. Ale to jest
    > dluga droga, i dosc kosztowna.
    > Zyjemy w takim kraju w ktorym nie chroni sie prawnie konkubinatu,
    a gada
    > sie tylko o "zalegalizowaniu" zwiazkow homoseksualnych. Chory

    Zakladzie

    Hmmm... problem w tym ze to jest bardzo bezczelna i klamliwa
    osoba.Jesli wejde ze slusarzem i wymienie zamki ona mnie oskarzy o
    kradziez, powie ze jej ukradlam pieniadze,albo bizuterie itp. bo ona
    mnie nienawidzi.A prwo do lokalu nie przysluguje jej zadne,bo to moj
    narzeczony dostal je, kiedy jego mama umarla.

    -> http://usenet.pomocprawna.info