  • 1. Data: 2003-12-23 17:52:39
    Temat: Jak sprawdzic wlasciciela nieruchomosci?
    Od: "Bogus" <B...@w...pl>

    Czy moge sie dowiedziec na kogo zapisana jest nieruchomosc bez zgody
    wlasciciela?Czyli ide do urzedu i pytam do kogo nalezy dom np. przy
    ul.......nr.23
    Jest taka mozliwosc?
    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2003-12-23 18:33:55
    Temat: Odp: Jak sprawdzic wlasciciela nieruchomosci?
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    W Urzedzie Miejskim moga nie podac a nawet nie powinni ze wzgledu na
    ustawe o ochronie danych osobowych .
    Natomiast mozesz legalnie uzyskac interesujace cie dane o nieruchomosci
    w sadzie , w wydziale ksiag wieczystych za niewielka oplata ( ok. 30 PLN).

  • 3. Data: 2003-12-23 19:02:27
    Temat: Re: Jak sprawdzic wlasciciela nieruchomosci?
    Od: "Magda" <M...@o...pl>

> [...]
    > w sadzie , w wydziale ksiag wieczystych za niewielka oplata ( ok. 30 PLN).
    Dziekuje za odpowiedz i jeszcze jedno pytanie czy gdy bede sie staral przez
    sad wlasciciel dowie sie o tym ze ktos staral sie o taka informacje?

    .ps.ten post nie pisze z mojego komputera dlatego inne imie.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-12-23 20:16:51
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Magda" <M...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:bsa3g1$8fe$06$1@news.t-online.com

    > [....................]
    > .ps.ten post nie pisze z mojego komputera dlatego inne imie.

    Nie przejmój się, Ty w ogóle nie podałaś imienia
    i nie podpisałaś się więc Twój post jest anonimem.
    To co masz na myśli jako imię jest tylko
    *nazwą konta w czytniku* z którego wysłano post.
    "Piękne" to byłyby imiona np. - "j...@y...co.uk",
    "kcp", "Sierp", "l...@o...pl", "SomebodyElse",
    "p...@p...onet.pl", itd., itp...

  • 5. Data: 2003-12-23 20:26:18
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>
    napisał w wiadomości news:bsabc4.2ro.1@p.i.k.i

    > Nie przejmój się, Ty w ogóle nie podałaś imienia
    > i nie podpisałaś się więc Twój post jest anonimem.
    > [.....................]

    ROTFl I mój także nim był. :)
    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Siła kobiet nie tkwi w tym co mówią,

  • 6. Data: 2003-12-23 20:57:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > Natomiast mozesz legalnie uzyskac interesujace cie dane o nieruchomosci
    > w sadzie , w wydziale ksiag wieczystych za niewielka oplata ( ok. 30
    PLN).

    Najpierw trzeba sie udac do Wydzialu Geodezji Urzedu Powiatowego i ustalic
    numer ksiegi wieczystej, albowiem bez tego w sadzie nic nie zalatwisz.
    Zreszta w geodezji tez maja dane wlasciciela, wiec czasem moze wystarczyc
    wizyta tylko tam. Nie wiem tylko, czy kazdemu podadza. No i moga byc
    drobne rozbieznosci pomiedzy stanem w geodezji a ksiegami wieczystymi
    zwiazane z procesem wprowadzania danych. I tu i tu bywa poslizg. W razie
    rozbieznosci prawomocne sa dane z ksiag wieczystych.

    Uwaga techniczna! W geodezji czasem maja lekki bajzel w ewidencji.
    Postaraj sie przyjrzec danej nieruchomosci a nawet sobie naszkicowac
    najblizsze nieruchomosci, bys byla/byl (bo juz teraz nie wiem) ja w stanie
    samemu znalezc na mapce. Mapke Ci pokazac powinni. Czasem maja inna
    numeracje domów niz w terenie. Z róznych przyczyn, nie zawsze lezacych po
    ich stronie.

  • 7. Data: 2003-12-23 22:25:40
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Robert Tomasik w wiadomości <bsadpe$5vd$10@inews.gazeta.pl>