  • 1. Data: 2003-12-24 00:13:42
    Temat: Boje z ZUSem długie
    Od: "erem37" <e...@o...pl>

    Pozdrawiam
    W styczniu 2002 złamałem kość pięty /leżałem w szpitalu 14 dni / , potem
    doszło zakrzepowe zapalenie żył , leżałem 28 dni
    Po 9 miesiącach leczenia orzecznik ZUS stwierdził że jestem zdrowy ,
    zrobiłem odwołanie do sądu pracy 03 12 2002 i już 22 12 2003 /ponad rok/
    sąd przyznał mi świadczenie rehabilitacyjne na rok wstecz tj.do listopada
    2003 Mam opinę biegłego powołanego przez sąd że należy mi się leczenie do
    maja 2004 Jeszcze wyrok nie jest prawomocny Mam kłopoty z chodzeniem
    Co ja teraz mogę zrobić , starać się o rente ? w Zusie
    Pustelnik