  • 51. Data: 2006-12-06 19:01:14
    Temat: Re: Jak sędziowie rozumieją sprawiedliwość...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    poreba napisał(a):

    > A czy ja byłem wobec Ciebie równie chamski jak Ty wobec mnie powyżej?

    Wcale nie jestem chamski. Jakbym był chamski to powiedziałbym ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 52. Data: 2006-12-07 19:12:14
    Od: Anna <a...@g...pl>

    poreba napisał(a):
    > A czy ja byłem wobec Ciebie równie chamski jak Ty wobec mnie powyżej?

    Zignoruj, ten typ już tak ma. Słoma z butów wystaje a _elytom_ się ma.

    --
    pzdr
    Anna

  • 53. Data: 2006-12-07 20:51:57
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 07 Dec 2006 20:12:14 +0100, Anna napisał(a):

    > Zignoruj, ten typ już tak ma.
    Ba! Czasami jednak coś ad rem przecież napisze. Nawet za
    chamstwo do plonka nie wrzucam, za uciążliwe chamstwo czasami.

    > Słoma z butów wystaje a _elytom_ się ma.
    Żeby to słoma, i żeby z butów...

    Każdemu zdarza się być _obsługiwanym_ przez, już to przez
    urzędnika, już to przez innego funkcjonariusza prezentującego
    podobne podejście do "pospólstwa" - zupełne odwrócenie ról,
    nos dla tabakiery...

    --
    pozdro
    poreba