  • 41. Data: 2006-12-01 06:42:43
    Temat: Re: Jak sędziowie rozumieją sprawiedliwość...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > a nie w regulaminie?

    Może i w regulaminie.
    Nie wiem, regulaminu nie czytałem, ale ja umieściłbym to w tamtej ustawie :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 42. Data: 2006-12-02 21:23:22
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 30 Nov 2006 22:19:51 +0100, Olgierd napisał(a):

    > A z tym, jak wiadomo, bywa bardzo różnie. Sędzia też człowiek, więc
    > jak świnia także potrafi się zachować.
    Jak szerzy na psp niejaki Jankowski (po angielsku) jest to niemożliwe.

    A w ogóle to daj jakieś dowody na to że jakiś sędzia zachował się jak
    świnia. Ów wyżej wspomniany zaraz napisze ile sędziów w swej praktyce
    spotkał, i że żaden świnią nie był ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 43. Data: 2006-12-02 21:42:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *poreba* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Jak szerzy na psp niejaki Jankowski (po angielsku) jest to niemożliwe.

    Masz na myśli Syna Janka? ;-)
    To jest możliwe, sam się niedawno spotkałem z jedną taką. Po prostu
    zgroza.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 44. Data: 2006-12-02 22:18:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    poreba napisał(a):

    > Jak szerzy na psp niejaki Jankowski (po angielsku) jest to niemożliwe.

    Oj, oj.

    > A w ogóle to daj jakieś dowody na to że jakiś sędzia zachował się jak
    > świnia. Ów wyżej wspomniany zaraz napisze ile sędziów w swej praktyce
    > spotkał, i że żaden świnią nie był ;)

    455 i rzeczywiście żaden nie jest świnią. To ludzie.

  • 45. Data: 2006-12-02 22:20:20
    Temat: Re: Jak s
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

  • 46. Data: 2006-12-03 14:46:41
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sat, 02 Dec 2006 23:18:00 +0100, Johnson napisał(a):

    > 455 i rzeczywiście żaden nie jest świnią. To ludzie.
    Twoje przywiązanie do definicji słownikowych każe mi powołać się na
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=%B6winia&sourceid=Moz
    illa-search&od=0
    sprawdź znaczenia 2 i 3. Jak widzisz w j.polskim używa się tego słowa nie
    tylko w stosunku do Sus scrofa f. domestica. Przecież powinnaś wiedzieć,
    że każdy facet to sus ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 47. Data: 2006-12-03 15:17:57
    Temat: Re: Jak sędziowie rozumieją sprawiedliwość...a krowa"
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Wed, 29 Nov 2006 23:09:12 +0100, Johnson w wiadomości
    <news:ekl0l2$csg$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > No i co z tego?

    To że dziwaczne jest, że pokrzywdzony musi w specjalnym trybie występować o
    szczególny status oskarżyciela posiłkowego, żeby mieć przed sądem takie
    uprawnienia, jak nakazuje logika, zdrowy rozsądek i społeczne poczucie
    sprawiedliwości.

    --
    Sz.

  • 48. Data: 2006-12-05 09:16:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    poreba napisał(a):

> [...]
    > tylko w stosunku do Sus scrofa f. domestica. Przecież powinnaś wiedzieć,

    Twierdzisz że ja źle użyłem słowa świnia?
    Po prostu znając twój poziom umysłowy wybrałem najprostsze znaczenie słowa.

  • 49. Data: 2006-12-05 09:17:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Szerr napisał(a):

> [...]
    > szczególny status oskarżyciela posiłkowego, żeby mieć przed sądem takie
    > uprawnienia, jak nakazuje logika, zdrowy rozsądek i społeczne poczucie

    Ale prawo mówi inaczej. Sądy stosują przede wszystkim prawo.

  • 50. Data: 2006-12-06 17:55:23
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Tue, 05 Dec 2006 10:16:07 +0100, Johnson napisał(a):

    > Po prostu znając twój poziom umysłowy wybrałem najprostsze znaczenie
    > słowa.
    A czy ja byłem wobec Ciebie równie chamski jak Ty wobec mnie powyżej?

    --
    pozdro
    poreba