  • 11. Data: 2014-07-26 18:44:36
    Temat: Re: Jak przezyc trzy tygodnie wakacji za granica?
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-07-26 08:09, ąćęłńóśźż pisze:
    > Widzę parę scenariuszy, każdy taki sobie.

    idzie nowe:
    http://wyborcza.pl/1,75478,15820874,Skanowanie_listo
    w_na_poczcie__A_co_z_tajemnica_korespondencji_.html

    --
    @foe_pl

  • 12. Data: 2014-07-26 18:58:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A jak sprawa toczy się od wielu lat , co jest normą w polskim
    > sądownictwie, to ma 10 lat nie wyjeżdżać na urlop?

    Nie, tylko informować sąd o tym. Na dobrą sparwę teraz, to mail wystarczy.

  • 13. Data: 2014-07-26 19:00:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> napisał w wiadomości
    > ???
    > Gdzie Ty zyjesz, bo na pewno nie tam, gdzie ja :-o
    > Znasz pocztę, na której odnotowują sygnaturę sprawy??
    > A na jakiej podstawie??
    > To, o co się można dowiedzieć, to numer UP do któeego zwrócono przesyłkę
    > BTW wskazuję Ci, że od kiku miesięcy ową "sygnature sprawy" to musiałby
    > InPost odnotowywać (np. panietka w kiosku z warzywami), pisz do nich na
    > Berdyczów.

    Ty naparwdę chcesz mnie przekonać, że oni rejestrowanych przesyłek nie
    rejestrują?>
    > A co z terminami zawitymi?

    Dlatego wniosek o przywrócenie terminu.

  • 14. Data: 2014-07-27 10:15:24
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Nie, tylko informować sąd o tym. Na dobrą sparwę teraz, to mail wystarczy.
    Pomyliłeś zdaje się procedury, z karną.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_03f

  • 15. Data: 2014-07-27 11:11:17
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Mylisz zdaje się sygnaturę sprawy z numerem nadawczym przesyłki.

    -----

  • 16. Data: 2014-07-27 11:11:53
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    A jak się przywraca termin zawity?

    -----

  • 17. Data: 2014-07-27 12:56:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Pomyliłeś zdaje się procedury, z karną.

    Chyba nie. Przy cywilnej nawet prościej..

  • 18. Data: 2014-07-27 16:12:57
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Mylisz zdaje się sygnaturę sprawy z numerem nadawczym przesyłki.

    Nic nie myli, są takie zapędy.
    Według mnie to nielegalne zapisywać. Pewne sądy np. całkiem nielegalnie na
    kopercie piszą termin rozprawy, a w środku zawiadomienie. BYło o tym tu na
    forum, i ja też się z tym spotkałam. Ludzie ktuży tak robią powinni być
    karani.

  • 19. Data: 2014-07-27 18:59:22
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Mail to dla sądu nie dokument.
    Nawet z kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
    Oczywiście zdarzy się wyjątek zależny od nogi, którą wstanie sędzia.

    -----