  • 1. Data: 2002-01-10 20:30:41
    Temat: Jak oglosic upadlosc spolki?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Jest sobie pewna zlodziejska firma w Poznaniu, Delmark. Jest mi winna
    troche pieniedzy. Komornik stwierdzil, ze konto firmy jest czyste, ze
    pod podanym adresem nikt od dawna nie bywa. Listy wracaja z adnotacja
    "adresat wyprowadzil sie". Firma nie wyrejestrowala sie. Nie odprowadza
    podatkow, ZUS-u. Czyli, chyba, istnieje tylko na papierze, nie ma
    pracownikow.
    Czy mogę wystapic o ogloszenie jej upadlosci? Jak to zrobic?

    Zbynek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x2E0DC993

  • 2. Data: 2002-01-10 21:12:29
    Temat: Re: Jak oglosic upadlosc spolki?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Thu, 10 Jan 2002, Zbynek Ltd. wrote:

    > Czy mogę wystapic o ogloszenie jej upadlosci? Jak to zrobic?

    Składasz wniosek do sądu okręgowego właściwego według siedziby dłużnika.
    Szczegóły w art. 9 prawa upadłościowego.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 3. Data: 2002-01-10 22:44:17
    Od: "Rafał" <r...@p...fm>

    Płacisz 500 zł wpisu i nic z tego nie masz.
    Rafał
    Użytkownik Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

  • 4. Data: 2002-01-11 12:40:17
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    "Gwidon S. Naskrent" wrote:

    > Składasz wniosek do sądu okręgowego właściwego według siedziby dłużnika.
    > Szczegóły w art. 9 prawa upadłościowego.

    Poszukam i zobacze co sie da zrobic. Dziekuje za naprowadzenie na
    przepis.

    Zbynek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x2E0DC993

  • 5. Data: 2002-01-11 16:41:44
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    "Rafał" wrote:

    > Płacisz 500 zł wpisu i nic z tego nie masz.

    Uuuuuuuu... To ja dziekuje.
    Korzysc z ogloszenia upadlosci bym mial taka, ze Fundusz Gwarantowanych
    Swiadczen Pracowniczych moglby dopiero wtedy wyplacic mi pieniadze.
    Jednak przy takiej oplacie i niepewnosci co do dalszej biurokratycznej
    procedury, ktora moze jeszcze baaardzo dlugo potrwac, to ten interes
    przestaje mi sie oplacac.

    Zbynek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x2E0DC993